جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش:

دشمن درپی کم‌رنگ نشان دادن توانمندی‌های کشور است

امیر دریادار کاویانی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی گفت: دشمن به‌دنبال برجسته کردن نقاط ضعف و کم‌رنگ نشان دادن توانمندی‌های کشور است.
کد خبر: ۵۶۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ - 17January 2023

دشمن درپی کمرنگ نشان دادن توانمندی‌های کشور استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حمزه‌علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش معاونان و مسولان اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، با اشاره به نقش مهم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اظهار داشت: امروز مدیریت رسانه و افکار عمومی با توجه به هجمه‌های معاندین، بسیار دشوار است و این مسئله اهمیت عقیدتی سیاسی را در نشان دادن توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش نمایان می‌کند.

امیر کاویانی افزود: دشمن به دنبال برجسته کردن نقاط ضعف و کم‌رنگ نشان دادن توانمندی‌های کشور است که رسانه‌ها و فضای مجازی می‌توانند نقشه دشمنان را در اجماع‌سازی علیه جمهوری اسلامی، خنثی و نقش بر آب کنند.

جانشین فرمانده نداجا تصریح کرد: ما اکنون در میادین مختلف مشغول جنگ با دشمنان ایران اسلامی هستیم که جنگ دیپلماسی، جنگ رسانه‌ای و جنگ اقتصادی محور‌های اصلی مبارزه با ایران اسلامی است.

دریدار کاویانی همچنین با اشاره به اقدامات نداجا در توسعه سواحل مکران، گفت: امروز با رهنمود‌های مقام معظم رهبری توسعه سواحل مکران با محوریت نیروی دریایی ارتش در حال انجام است که این امر باعث پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور خواهد شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار