جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران:

استقرار توانمندی‌های ایران در نزدیک‌ترین مناطق به دشمنان/ رجزخوانی صهیونیست‌ها از سر استیصال است

سردار فدوی با بیان اینکه بیش از دو سوم ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری زمین‌گیر شده‌اند، گفت: آن‌ها منشأ همه این شکست‌ها را انقلاب اسلامی می‌دانند؛ لذا حداقل کاری که می‌توانند کنند رجزخوانی است.
کد خبر: ۵۶۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ - 17January 2023

سردار فدویبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه برگزاری یازدهمین همایش نماد مقاومت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گزافه‌گویی‌ها خبائث عالم و بیشتر از همه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها برای دیروز و امروز نیست؛ چرا که ۴۴ سال است درباره انقلاب اسلامی گزافه‌گویی‌های خود را ادامه می‌دهند، اما حتی نتوانستند یک پیروزی به دست بیاورند.

دریادار فدوی ادامه داد: اگر آمریکایی‌ها می‌توانستند یک پیروزی در برابر ایران به دست آورند، گوش عالم را با رسانه‌هایشان کر می‌کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به این سوال که آیا ما سلاحی در مرز سرزمین‌های اشغالی فلسطین داریم که بتوانیم با آن اقداماتی را انجام دهیم، افزود: اصلاً نیازی به مستقر شدن در آن مرز را نداریم. ما همه جای دنیای اسلام هستیم و نیازی به حضور فیزیکی در مرز‌ها نداریم. اراده انقلاب اسلامی و توانمندی آن در نزدیک‌ترین مناطق به دشمنان، مستقر است.

وی همچنین در مورد تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران، عنوان کرد: صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین نمی‌توانند دولتی تشکیل دهند و این شکست بزرگی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

سردار فدوی گفت: بیش از دو سوم ارتش اسرائیل در کرانه باختری زمین‌گیر شده‌اند. آن‌ها منشأ همه این شکست‌ها را انقلاب اسلامی می‌دانند و حداقل کاری که می‌توانند کنند، رجزخوانی است. آن‌ها در این مدت اشتباه محاسباتی داشتند و آرزوی ما این است که باز هم این اشتباه را مرتکب شوند تا دست ما بازتر باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه درباره روند مذاکرات احیای برجام هم بیان کرد: در سیاست خارجی منفعل عمل نکرده‌ایم، بلکه فعال هستیم و ابتکار عمل را در دست داریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا آمریکایی‌ها به دنبال برجام پلاس هستند، اظهار داشت: دولت سیزدهم با باور‌های بلند و ابتکار عملی که در دست دارد، پیش می‌رود و به تکلیف خود عمل می‌کند.

دریادار فدوی در پاسخ به این سوال که آیا نیروی قدس توانسته جای خالی حاج قاسم را در منطقه پر کند، تاکید کرد: روند انقلاب اسلامی و اسلام بر این است که اگر سردار و مرد پر افتخاری مثل حاج قاسم شهید می‌شود، صد‌ها نفر دیگر از دل جوانان رشد می‌یابند؛ لذا هیچ‌کس نباید در این باره نگران باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه همچنین درباره خرید هواپیمای «سوخو ۳۵» از روسیه، گفت: خرید و فروش میان کشور‌ها امری بدیهی است؛ بنابراین ما هنوز هم باید بعضی نیازمندی‌ها را خریداری کنیم. هواپیمای سوخو ۳۵ در رأس توانمندی‌های هواپیما‌های دنیا قرار دارد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها