طی آئینی صورت گرفت؛

فرمانده جدید لشکر ۹۲ زرهی خوزستان معارفه شد

با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان ارتش و دیگر نیروهای مسلح مستقر در خوزستان، امیر سرتیپ دوم «مهرداد امجدیان» به‌عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان معرفی شد.
کد خبر: ۵۶۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ - 17January 2023

فرمانده جدید لشکر ۹۲ زرهی خوزستان معارفه شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان ارتش و دیگر نیروهای مسلح مستقر در خوزستان و با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، امیر سرتیپ دوم «مهرداد امجدیان» امروز به‌عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان معرفی شد.

در این مراسم امیر سرتیپ «حمزه بیدادی»، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور در سخنانی از تلاش‌های امیر «خدارحمی» فرمانده پیشین قدردانی و برای امیر «امجدیان» فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم «علی خدارحمی» در مسئولیت فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان تقدیر شد.

لشکر ۹۲ زرهی خوزستان در دوران دفاع مقدس نقش به سزایی در دفاع از میهن اسلامی داشت و ۴ هزار و ۵۰۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار