فرمانده نیروی هوایی ارتش: خبرهای خوشی در راه است

امیر سرتیپ «واحدی» با تأکید بر آمادگی نهاجا برای پاسخ‌گویی به هرگونه تهدید، گفت: امروز با وجود متخصصان، دانشمندان و سربازان ولایت‌مدار در نیرو‌های مسلح، تمامی تحرکات دشمن رصد می‌شود.
کد خبر: ۵۶۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ - 17January 2023

امیر سرتیپ واحدیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، ضمن بازدید از پیشرفت پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی این مرکز، روند آموزش دانشجویان این دانشگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر واحدی در جریان این بازدید، در سخنانی اظهار داشت: دانشگاه هوایی شهید ستاری مایه افتخار نیروی هوایی ارتش و تأثیرگذارترین مجموعه در رساندن این نیرو به یک نیروی دانشمند در تراز انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه باور ما این است که برای دستیابی به دانش نوین روز باید در لبه دانش دنیا حرکت کنیم، افزود: با وجود اساتید، پژوهشگران و دانشجویان ولایت‌مدار در دانشگاه هوایی شهید ستاری ما در لبه دانش روز دنیا حرکت می‌کنیم و در آینده‌ای نزدیک خبر‌های خوشی از این دانشگاه خواهیم شنید.

فرمانده نهاجا خاطرنشان کرد: امروز با وجود متخصصان، دانشمندان و سربازان ولایت‌مدار در نیرو‌های مسلح کشور تمامی تحرکات دشمن رصد می‌شود و آماده پاسخ‌گویی به هرگونه تهدید در هر سطحی هستیم.

حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در این بازدید، فرمانده نیروی هوایی ارتش را همراهی کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار