معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش:

ترویج سبک زندگی قرآنی سدی محکم در برابر جنگ شناختی دشمن است

امیر سرتیپ خلبان «علی اکبر طالب‌زاده» با حضور در مراسم افتتاحیه جشنواره خانه‌های قرآنی گفت: بی شک ترویج سبک زندگی قرآنی سدی محکم در برابر جنگ شناختی دشمن است که می‌تواند مانع از تهاجمات فرهنگی، اعتقادی و دینی در جامعه شود.
کد خبر: ۵۶۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱ - 17January 2023

ترویج سبک زندگی قرآنی سدی محکم در برابر جنگ شناختی دشمن استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش؛ امیر سرتیپ خلبان «علی اکبر طالب زاده» معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در این مراسم با اشاره به روی آوردن دشمن به سمت و وسوی جنگ‌های ترکیبی، شناختی اظهار کرد: امروز جنگ ترکیبی گسترده‌ای علیه ملت شریف ایران شکل گرفته است که مهم‌ترین و بنیادی‌ترین محور آن هدف قرار دادن بنیان خانواده‌ها با استفاده از ابزار‌های رسانه‌ای بویژه فضای مجازی است که علاوه بر سوء استفاده و وارونه نشان دادن مسائل حاکمیتی در صدد از میان برداشتن باور‌های دینی و اعتقادی ملت است.

وی افزود: ترویج سبک زندگی قرآنی می‌تواند سدی محکم در برابر جنگ شناختی دشمن باشد که با استفاده از دستورالعملی مدون و محکم همچون قرآن کریم امکان پذیر خواهد بود.

امیرسرتیپ طالب‌زاده تصریح کرد: بی شک با تاسی از گنجینه‌ای ارزشمندی همچون قرآن کریم می‌توان برگ برنده را در مقابله با جنگ شناختی دشمن در دست گرفت که علاوه بر از میان برداشتن مشکلات و مسائل بنیادین خانواده‌ها می‌تواند موجب تحقق اهداف عالی در راستای رشد و بالندگی خانواده و فرزندان باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از نقاط قوت مقابله با جنگ‌های ترکیبی ارتقاء روحیه خودباوری، توان رزم و امید آفرینی در میان جوامع اسلامی است که می‌تواند عملی مهم در در تحقق معنویات و ایدئولوژی ناب اسلامی باشد.

وی در پایان تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش به عنوان یک نیروی الهی و مکتبی همواره در صدد زمینه سازی برای ترویج سبک زندگی قرآنی بوده است که این موضوع علاوه بر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی زمینه‌ای مناسب برای پیاده سازی مفاهیم قرآنی در میان خانواده ها، فرزندان و کارکنان را نیز فراهم کرده است.

انتهای پیام/۹۳۳

نظر شما
پربیننده ها