مسئول موزه و امور یادمان‌های دفاع مقدس ایلام:

موزه‌های دفاع مقدس شناسنامه عزت و آبروی کشور هستند

«حسنی» گفت: بازدید از موزه‌های دفاع مقدس در واقع روح حماسه مقاومت و فداکاری را بیدار نگه می‌دارد، زیرا موزه‌های دفاع مقدس شناسنامه عزت و آبرو کشور محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۵۶۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ - 18January 2023

موزه های دفاع مقدس شناسنامه عزت و آبروی کشور محسوب می شوند«مصطفی حسنی» مسئول موزه و امور یادمان های دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام امروز (چهار‌شنبه) در حاشیه بازدید دانش آموزان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: بازدید از موزه‌های دفاع مقدس در واقع روح حماسه مقاومت و فداکاری را بیدار نگه می‌دارد، زیرا موزه‌های دفاع مقدس شناسنامه عزت و آبروی کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: موزه‌های دفاع مقدس در واقع یادگاری از دوران تجاوز دشمن بعث به خاک ایران است که حماسه‌های این دوران پر اهمیت را در قالب هنر به تصویر کشیده شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: موزه‌های دفاع مقدس در انتقال ارزش و فرهنگ دفاع مقدس برای جوانان که جنگ را درک نکرده اند بسیار موثر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در میدان دفاع مقدس شهر ایلام واقع شده و همه روزه جهت بازدید کاروان‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و بازدیدکنندگان عمومی دایر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها