مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

از سرنوشت صدام عبرت بگیرید

سردار «اسلامی» خطاب به نخست وزیر و برخی مقام‌های عراقی که از واژه مجعول به جای واژه خلیج فارس استفاده کرده بودند؛ گفت: از سرنوشت صدام عبرت بگیرید و در دام فتنه غربی، عبری، عربی گرفتار نشوید.
کد خبر: ۵۶۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۹ - 21January 2023

از سرنوشت صدام عبرت بگیریدسردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز در واکنش به تحریف نام تاریخی خلیج فارس از جانب برخی مقام‌های عراقی؛ اظهار داشت: صدام نیز زمانی بر طبل پان عربیست می‌کوبید و مجری استکبار جهانی در منطقه بود؛ اما تاریخ نشان داد که او چگونه خود و ملت عراق را به قهقرایی کشاند.

وی افزود: تبعات اقدام های جنایتکارانه صدام حتی تا امروز گریبانگیر ملت عراق شده به نحوی که عراق اگر ایرانی‌ها نبودند، امروز در چنگال شیطانی داعش قرار داشت.

سردار اسلامی با بیان اینکه ایرانی‌ها نقش برجسته‌ای در تامین امنیت عراق و بیرون کردن داعش از منطقه بر عهده داشتند ؛ ادامه داد: اگر اهتمام شهید سلیمانی و دلاورمردان سپاه قدس نبود امروز داعش بر عراق حکمرانی می کرد و امثال آقای سودانی امروز فرصت استمرار راه صدام را نمی یافت.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی و شهید ابو مهندس المهدی پلی شدند برای دوستی تاریخی ملت ایران و عراق تا دست جنایتکاران وابسته به استکبار جهانی در منطقه قطع شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر اینکه دشمنان از دوستی دو ملت ایران و عراق و وحدت مسلمانان می هراسند ؛ افزود: دشمنان از  عظمت راهپیمایی میلیونی اربعین در هراس هستند و به همین واسطه هر بار با فتنه‌ای جدید درصدد تحت الشعاع قرار دادن این حرکت عظیم فرهنگی ارزشی هستند.

سردار اسلامی با تاکید بر اینکه از یک شخصیت روحانی همچون مقتدی صدر بعید است که در فتنه دشمنان و دام پان عربیسم گرفتار شود؛ خاطر‌نشان کرد: امنیت و آرامش‌تان را مدیون پاسداران جبهه مقاومت هستید پس رفتار  مردم کوفه در برابر امام حسین (ع) را در برابر ایران اسلامی که منادی اسلام ناب محمدی در  دنیاست را تکرار نکنید و دست کم حرمت لباسی که بر تن دارید را حفظ کنید و آتش بیار استکبار جهانی جهت تفرقه ملت‌های مسلمان نشوید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار