استاندار کرمانشاه:

همه باید بیش از گذشته فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم

«صحرایی» گفت: همه باید دست به دست هم داده تا بیش از گذشته فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج داده و جهاد تبیین که از سوی مقام معظم رهبری بر آن نیز تاکید شده را به نحو شایسته ای اجرا کنیم.
کد خبر: ۵۶۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ - 18January 2023

همه باید بیش از گذشته فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در اولین یادواره ۲۰۱ شهید بسیج ادارات استان کرمانشاه که در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار داشت: اگر جهاد برای یک انسان مسلمان واجب است عرصه جهاد را ولی او باید تعیین کند و امروز یکی از عرصه های فوری و قطعی معین شده به وسیله ولی برای ما جهاد تبیین است.

وی افزود: همه باید دست به دست هم داده تا بیش از گذشته فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج داده و جهاد تبیین که از سوی مقام معظم رهبری بر آن نیز تاکید شده را به نحو شایسته ای اجرا کنیم.

استاندار کرمانشاه همچنین به نقش شهدا در دین مبین اسلام و آیات قرآن کریم اشاره کرد و گفت: خداوند متعال شهید را به عنوان یک نماد کامل برای زیبایی های درون ما قرار داده است زیرا قدرت و عزت همه مربوط به شهداست.

صحرایی با اشاره به تاکیدات شهید سلیمانی برای تداوم راه شهدا و داشتن زندگی شهیدگونه افزود: اگر ما خود را یک مسلمان می دانیم باید همواره منتظر شهادت باشیم.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا نام، سیره، سبک و الگوهای رفتاری شهدا را حفظ کرده و آن را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم تاکید کرد: در این مسیر باید باورها و ارزش‌های دوران انقلاب و شهدا را در کنار عرصه جهاد به نسل جدیدی که آن دوران را درک نکرده‌اند، انتقال دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار