نماینده ولی فقیه در استان همدان:

نسل جدید را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: علاوه بر کنگره شهدا، ضروری است در بحث دانش‌آموزان و معرفی شهدا و رشادت‌های رزمندگان به نسل جدید، شاهد ابتکارات جدیدی باشیم.
کد خبر: ۵۶۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ - 18January 2023

نسل جدید را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌اله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان اظهار داشت: حضور در مراسم شهدا، یک افتخار است و باید قدردان آن باشیم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، بسیاری از ارگان‌ها و سازمان‌ها و نهادهای مردمی نقش به سزایی داشتند، که لازم است همه این رشادت‌ها به جامعه معرفی شود

شعبانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توجه به قشر دانش آموز گفت: علاوه بر کنگره شهدا، ضروری است در بحث دانش‌آموزان و معرفی شهدا و رشادت‌های رزمندگان به نسل جدید، شاهد ابتکارات جدیدی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت را به مدارس ببریم، بیان داشت: تولید محتوا بسیار مهم است، اما مهم‌تر از آن این است که بتوانیم محتوای تولید شده را به مخاطب خود برسانیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان متذکر شد: کمیته تبلیغات به شکلی مناسب، کتب، فیلم‌ها و تولیدات را به دست جوانی برساند که اذهانش در دست فضای مجازی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار