با صدور پیامی صورت گرفت؛

تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به سردار رادان

سردار «ملکی» با صدور پیامی انتصاب سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» را به سِمت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۵۶۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴ - 18January 2023

تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به سردار رادانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران» با صدور پیامی انتصاب سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» را به سِمت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

برادر عزیز و ارجمند

سردار سرتیپ پاسدار دکتر احمدرضا رادان

فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با احترام، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا که نشان از لیاقت، مدیریت و تعهد اسلامی می‌باشد صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌تردید عملکرد و تجارب ذی‌قیمت جنابعالی در مقاطع مختلف نظام، نشان از ولایتمداری، روحیه جهادی، تعهد و تخصصی ارزشمند است که در مسئولیت‌های خطیر گذشته متبلور بوده است.

بی‌تردید توفیق خدمت خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصت گران‌بها و پرافتخاری است که علاوه بر جلب رضایت مردم، خشنودی پروردگار متعال را نیز در پی خواهد داشت.

امیدوارم در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولیعصر امام زمان (عج) و تحت عنایت خاصه، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) شاهد توفیقات ارزشمند و تعالی هرچه بیشتر مجموعه انتظامی کشور و ارتقاء خدمت به مردم عزیز و پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای تبیین اندیشه‌های الهی و گفتمان حضرت امام (ره) و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار