مسئول امور بانوان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های کشور:

دشمن قصد دارد زیست عفیفانه بانوان ایرانی را خدشه‌دار کند

«عزتی» با بیان اینکه شبکه‌ رسانه‌ای غرب به دنبال ضربه زدن به هسته اصلی بنیان خانواده ایرانی است، گفت: دشمن قصد دارد زیست عفیفانه بانوان را خدشه دار کند.
کد خبر: ۵۶۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱ - 18January 2023

دشمن قصد دارد زیست عفیفانه بانوان ایرانی را خدشه‌دار کند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «مرضیه عزتی» مسئول امور بانوان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های کشور درجشنواره بانوی تمدن ساز ایران اسلامی در سالن اجتماعات جهادکشاورزی لرستان با اشاره به اینکه روزگاری رضاخان می خواست با زور تفنگ سرمایه بانوان ایران را مخدوش کند و پوشش و عزت ما را با نمادهای روشنفکری دچار آسیب کند، اظهار داشت: امروز نیز همان تفکر قصد دارد این سرمایه را دچار آسیب و خدشه کند و در این مسیر از فشار افکار عمومی بهره می‌جوید. 

وی با بیان اینکه امپراطوری رسانه‌ها دست به دست هم داده‌اند تا مهم‌ترین بخش خانواده و زیست عفیفانه وی را دچار آسیب کنند، افزود: دشمن سال‌هاست متوجه شده که اگر بنا‌ست کشوری نباشد، باید خانه‌ای نباشد و اگر می‌خواهد خانواده‌ای نباشد باید زن آن خانواده عفیف نباشد. 

وی با اشاره تاکید سوره قدر بر این موارد، عنوان کرد: فاطمه زهرا(س) مستوره، پوشیده، سکینه و الگوی زنان اسلام است. 

عزتی با بیان اینکه بانوان یک جامعه به عنوان یک دختر، همسر، زن و مادر عفیف اجتماعی می‌تواند منشا خیر و برکت باشد، بیان کرد: نقش مادری برای بانوان نقشی دارای اولویت است. 

وی با بیان اینکه جایگاه بانوان در میان نسل بشر بالا شمرده شده است، تصریح کرد: نقش مادری و تربیتی حضرت زهرا (س) در اولویت بوده است. 

مسئول امور بانوان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های کشور با بیان اینکه شبکه‌ رسانه‌ای غرب به دنبال ضربه زدن به هسته اصلی بنیان خانواده ایرانی است، عنوان کرد: برگزاری جشنواره بانوی تمدن‌ساز در لرستان اقدامی نوین و قابل تحسین است چرا که زن بر محور زن تمدن‌ساز با چهار نقش مادری، دختری، همسری و کنشگری عفیفانه اجتماعی کمتر دیده شده است. 

عزتی با بیان اینکه فرهنگ غرب و  تمدن شیطان که در مواجهه با تمدن اسلامی است، می‌گوید مرد به تعالی می‌رسد و زن وسیله‌ای برای این تعالی است، تصریح کرد: در تمام آیات، روایات و سیره بزرگان دین اسلام زن و مرد یک پنج‌ضلعی هستند که به یکدیگر تکیه دارند و هر دو با هم متعالی می‌شوند. 

وی با بیان اینکه فرزندان در سایه خانواده متعالی می شوند، بیان کرد: در تمدن ما مهربانو از خانه محافظت می کند و مرد محافظ بانو و مهربان است. 

در پایان این جشنواره از 30 نفر از بانوان برتر لرستانی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار