امام جمعه موقت تهران:

دستاورد‌های دفاعی موجب اقتدار ایران اسلامی در حراست از آب‌های سرزمینی شده است

حجت‌الاسلام و المسلمین «ابوترابی فرد» با بیان اینکه کشتی‌های تجاری کشورمان با تلاش دریادلان با امنیت کامل در آب‌های آزاد تردد می‌کنند، گفت: دستاورد‌های دفاعی موجب اقتدار ایران اسلامی در حراست از آب‌های سرزمینی شده است.
کد خبر: ۵۶۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳ - 18January 2023

دستاورد‌های دفاعی موجب اقتدار ایران اسلامی در حراست از آب‌های سرزمینی شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمد حسن ابوترابی فرد» امام جمعه موقت تهران در مراسم پایان دوره پایوران مرکز آموزشی شهید نامجوی نیروی دریایی در منطقه آزاد انزلی با اشاره به توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد اظهار داشت: کشتی‌های تجاری کشورمان با تلاش دریادلان با امنیت کامل در آب‌های آزاد تردد می‌کنند.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های دفاعی کشورمان در سال‌های گذشته موجب اقتدار ایران اسلامی در حراست از آب‌های سرزمینی شده است، تصریح کرد: اگرچه ایران اسلامی در سخت‌ترین شرایط تحریم‌های دشمنان قرار دارد، اما با همه مشقت‌ها، ملت ایران بر فراز قله‌های اقتدار ایستاده و با تکیه بر دانش بومی آسمان ایران به گنبد آهنین تبدیل شده است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی سه رکن مهم ایجاد امنیت پایدار کشور و انقلاب اسلامی هستند.

ابوترابی فرد با اشاره به موقعیت ممتاز ژئوپلیتیکی کشور افزود: ایران سرزمین استراتژیک و نقطه اقتدار و امنیت منطقه بوده و قطعاً با حمایت جوانان و اعتماد بیش از پیش به چهره‌های علمی می‌توانیم در همه ابعاد خصوصاً بخش‌های اقتصادی و نظامی مرز‌های موفقیت را فتح کنیم.

در این مراسم یگان‌های حاضر در میدان مقابل جایگاه رژه رفته و از ۶ فرمانده و پایور نمونه با اهدای سردوشی و لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار