یادواره سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و خلیل مطهرنیا برگزار شد

یادواره سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و خلیل مطهرنیا و شهدای محله امام خمینی (ره) شهرستان جهرم، با روایتگری سردار ابراهیم بیانی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، پنجشنبه شب همزمان با شهادت این شهید گرانقدر در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ - 20January 2023

یادواره سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و خلیل مطهرنیا برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، یادواره سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و خلیل مطهرنیا و شهدای محله امام خمینی (ره) شهرستان جهرم، با روایتگری سردار ابراهیم بیانی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، شامگاه پنجشنبه همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد امام سجاد(ع) واقع در میدان امام خمینی (ره) به میزبانی بسیجیان پایگاه مقاومت قدس همزمان با سالروز شهادت شهید مطهرنیا در این شهرستان برگزار شد.

جلیل مطهرنیا، از پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس و دبیر ستاد یادواره با اعلام این خبر افزود: این یادواره در آستانه سالروز شهادت سردار شهید خلیل مطهرنیا که مصادف با سی ام دی ماه سال ۱۳۶۵ حین اجرای عملیات کربلای ۵ است برپا شد و به جهت پاسداشت شهید سلیمانی عزیز، یادواره شهدای محله میدان امام خمینی (ره) شهرستان جهرم به همراه بزرگداشت این شهید عزیز، برگزار شد.

برادر شهید خلیل مطهرنیا ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانقدر دفاع مقدس، امنیت، سلامت و مدافعان حرم، از آحاد مردم خداجوی شهرستان به دلیل شرکت در این یادواره تشکر کرد.

شهید خلیل مطهرنیا متولد ۱۵ فروردین ۱۳۳۸، از جمله سرداران و شهدای شاخص هشت سال دفاع مقدس است. شهید مطهرنیا پس از گذراندن دوران تحصیل ابتدایی و راهنمایی در سال ۱۳۵۷ و در بحبوحه پیروزی انقلاب موفق به اخذ دیپلم گردید. یک سال بعد یعنی در سال ۱۳۵۸ بعد از انصراف از دانشگاه (که در جریان انقلاب فرهنگی موقتا تعطیل شده بود) به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهرم در آمد و ۳۰ دی ۱۳۶۵ حین اجرای عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها