فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

عملیات کربلای 5 شب‌های قدر انقلاب بود

سردار«شهسواری» از کربلای 5 به عنوان مینیاتور عملیات‌های دفاع مقدس یاد کرد و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری عملیات کربلای 5 شب‌های قدر انقلاب بودند.
کد خبر: ۵۶۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ - 19January 2023

به تعبیر مقام معظم رهبری عملیات کربلای 5 شب قدر بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی شب گذشته در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای 5 که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد لطفعلی خان ارومیه برگزار شد اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست بس قطع یقین آنانکه در چنین مراسماتی شرکت می کنند از اجر شهدا بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه نام شهیدان در تارک هزار ساله آینده این کشور همچنان خواهد درخشید افزود: امام (ره) در این باره جمله ای زیبا بیان فرموده اند که «همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود» .

سردار شهسواری گفت: از استان آذربایجان غربی در عملیات های کربلای 4 و 5 تعداد 276 نفر شهید شده اند که 76 نفر آنها از شهرستان ارومیه و 8 شهید دیگر نیز عضو همین پایگاه مسجد لطفعلی خان بودند. کربلای 5 شب قدر بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بنابراین مهمترین درسی که می توان امروز با شرکت در این مراسم گرامیداشت شهیدان گرفت این است که فراموش نکنیم کجا بودیم، هستیم و خواهیم بود، که البته مردم ایران در آزمون های سخت در استمرار راه شهدا لحظه ای کوتاهی نکردند.

سردار شهسواری افزود: مردم آذربایجان غربی همه دلداده ولایت و عاشق امام (ره) هستند و در  پیروی از راه امام (ره) و رهبری و صیانت از کشور لحظه ای کوتاهی نمی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار