فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

امنیت آسمان ایران خط قرمز و اوج حساسیت پدافند هوایی است

امیر «صباحی‌فرد» گفت: پدافند هوایی با چشمانی همیشه باز و بینا و با قدرت تمام، محافظ آسمان کشور است؛ چرا که امنیت آسمان ایران خط قرمز و اوج حساسیت پدافند هوایی است.
کد خبر: ۵۶۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ - 19January 2023

امنیت آسمان ایران خط قرمز و اوج حساسیت پدافند هوایی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در گروه پدافند هوایی کرمان، ضمن ارزیابی توان عملیاتی و رزمی این یگان پدافندی، ساختمان جدید ستاد فرماندهی و چندین طرح عمرانی دیگر را در این یگان مورد بهره‌برداری قرار داد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در این بازدید، ضمن ابراز خرسندی از توان رزم و پیشرفت طرح‌های عمرانی گروه پدافند هوایی کرمان، اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی ارتش با اولویت قرار دادن تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، تمام همت خود را جهت حفظ و حراست از آسمان کشور به کار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی به دنبال تأمین، حفظ و امنیت دائمی و پایدار از آسمان جمهوری اسلامی ایران است و یگان‌های پدافندی با توکل به خداوند سبحان و با آمادگی و هوشیاری کامل از حریم هوایی کشور حفاظت کرده و اجازه کوچک‌ترین تعدی به دشمنان نخواهند داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: پدافند هوایی با چشمانی همیشه باز و بینا و با قدرت تمام، محافظ آسمان کشور است؛ چرا که امنیت آسمان ایران خط قرمز و اوج حساسیت پدافند هوایی است.

در این بازدید علاوه بر افتتاح ساختمان جدید ستاد فرماندهی، ساختمان‌های جدید فاوا، عقیدتی سیاسی، آتش‌نشانی، بهداری و گردان مختلط نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار