در بیانیه‌ای مطرح شد؛

مبارزه با تروریست جهانی کارنامه درخشان سپاه است

انجمن روزنامه نگاران مسلمان شعبه مازندران در محکومیت اقدام مذبوحانه اروپا و تروریست خواندن نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کزد.
کد خبر: ۵۶۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ - 20January 2023

مبارزه با تروریست جهانی کارنامه درخشان سپاه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، انجمن روزنامه نگاران مسلمان شعبه مازندران در محکومیت اقدام مذبوحانه اروپا و تروریست خواندن نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کزد.

در این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

به رسمیت شناختن نظام و حکومت هر کشور مستقل و رسمی وظیفه همه دول جهان است و احترام به قوانین دیگر کشور‌ها به ویژه قانون اساسی در روابط بین الملل بسیار مهم شمرده می‌شود.

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) برای دفاع از انقلاب نوپا فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر فرمودند و جوانان مکتبی با تشکیل سپاه گرد هم جمع آمدند تا هدف اصلی انقلاب یعنی دستگیری مستضعفین را فریاد بزنند.

به همین منظور در اصل یکصد و پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روز‌های پیروزی این انقلاب تشکیل شد، برای ادامه نقش خود در نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های آن پابرجا می‏‌ماند. حدود وظایف و قلمرو مسئولیت این سپاه در رابطه با وظایف و قلمرو مسئولیت نیرو‌های مسلح دیگر با تأکید بر همکاری و هماهنگی برادرانه میان آن‌ها به‏ وسیله قانون تعیین می‌‏شود.

از آنجایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی رسمی و برگرفته از انقلاب است و در قانون اساسی جمهوری اسلامی بدان تاکید شده است، پس دول دنیا مکلف به احترام قوانین دیگر کشور‌ها هستند، اما کشور‌های اروپایی با نقض قوانین بین‌الملل در حالی سپاه پاسداران را تروریست می‌خوانند که مبارزه با تروریست جهانی، کارنامه درخشان سپاه است و از آنجایی که در قانون اساسی دفاع از انقلاب برعهده سپاه نهاده شده، پس این نهاد مردمی مکلف به پیگیری آرمان انقلاب یعنی دستگیری مستضعفین عالم است و از آنجایی که مدعی به صدور انقلاب هستیم، سپاه نیز موظف است تا انقلاب به هرکجای عالم صادر شد برای دفاع از آن گام بردارد و نمونه بارز آن، ایامی که کشور‌های اروپایی مدعی دموکراسی، تروریست داعش به راه انداخته بودند، سپاه با تمام قوا دربرابر این گروه تکفیری تروریستی ایستاد و جهان را نجات داد و تا جایی خوشنامی سپاه آوازه جهانی پیدا کرد که در چند سال اخیر شاهد آن بودیم که برخی از کشور‌ها جهت دفاع از کیان خودشان سپاه زینبیون، فاطمیون، بدر، حزب‌الله و ... شکل دادند و این دقیقا همان چیزی است که کشور‌های تروریست پرور اروپا را به هراس وا داشت.

در اصل یکصد و پنجاه و یکم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده است: به حکم آیه کریمه (وَ أعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُمْ وَ آخَرینَ مِنْ دُونِهِمْ لا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یعْلَمُهُمْ) دولت موظف است برای همه افراد کشور برنامه و امکانات آموزش نظامی را بر طبق موازین اسلامی فراهم نماید، به طوری که همه افراد همواره توانایی دفاع مسلحانه از کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند، ولی داشتن اسلحه باید با اجازه مقامات رسمی باشد.

از آنجایی که بر اساس قانون اساسی آموزش نظامی امری همگانی در کشور است، و با توجه به شکل گیری بسیج میلیونی با حضور اقشار و طوایف مختلف در ایران، بیانگر آن است که سپاه محدود به لباس سبزان جان برکف نیست بلکه همه ملت چه سبز پوشان و چه خاکی پوشان همگی سپاهی هستند و ملت شریف ایران نیز این اقدام مضحک اروپا را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

حکومت‌های فرمایشی اروپا که خود را مهد دموکراسی می‌خوانند، همانانی از نسل هیتلر و دیگر حکام تروریست خونریزی هستند که با راه‌اندازی ۲ جنگ جهانی میلیون‌ها شهروند کشور‌های بی پناه را قتل و عام کردند و با توجه به سابقه بدشان در همین ایران که با راه اندازی قحطی نیمی از جمعیت کشور در آن روز یعنی ۹ میلیون نفر را به کام مرگ کشاندن، هرگز فراموش نخواهد شد.

اروپا که مدعی تشخیص تروریست از غیر تروریست است، هیچگاه درباره اقدامات ضد بشری صهیونیست‌ها صدایشان درنمی‌آید و حتی از این گروه تروریستی که سال‌ها سرزمین فلسطین را غصب کرد، حمایت می‌کنند.

حال که مجدد اروپا، غلام حلقه به گوش استکبار جهانی یعنی آمریکا جنایتکار، نهاد مقدس انقلابی و مردمی، سپاه پاسداران را تروریست خطاب داده، بر همه رسانه‌های کشور فرض است تا با روشنگری دقیق از برنامه‌های این کشور‌ها که تروریست پرور هستند، دست به قلم شوند و از مجلس شورای اسلامی نیز انتظار می‌رود تا در حمایت از این نهاد مقدس مردمی، برای پشتیبانی بیشتر از سپاه وارد عمل شود و اقدامات اروپا را محکوم کند و همچنین دستگاه دیپلماسی برخورد جدی با این کشور‌ها داشته باشند و دستگاه قضایی نیز این جرم نابخشودنی کشور‌های اروپایی را به جد دنبال کند تا یکبار برای همیشه دهان یاوه گوی اروپای تروریست بسته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار