در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

سردار کمالی: آموزش بیش از ۱ میلیون سرباز در طرح مهارت‌آموزی سربازان/ ۶۰ هزار فراگیر برای اخذ وام اشتغالزایی سربازی ثبت نام کردند

دستیار و مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار سرباز آموزش و مهارت فنی را فرار گرفتند، گفت: تاکنون بیش از ۶۰ هزار فراگیر برای اخذ وام اشتغالزایی ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۵۶۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۱ - 21January 2023
آموزش بیش از ۱ میلیون سرباز در طرح مهارت‌آموزی سربازان/ ثبت نام ۶۰ هزار فراگیر برای اخذ وام اشتغالزاییسردار «موسی کمالی» مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه مهارت آموزی سربازان وظیفه در نیروهای مسلح تا پایین‌ترین سطح گسترش یافته است، اظهار داشت: در این خصوص با ۲۶ سازمان تفاهم نامه همکاری امضا شده و صداوسیما به عنوان دستگاه متولی فرهنگ در ترویج این طرح ملی با نیروهای مسلح همکاری می‌کند.
 
سردار کمالی با اشاره به اینکه این طرح در شورای اشتغال تصویب و از سوی رئیس جمهوری به کلیه نیروهای مسلح و دستگاه های دولتی ابلاغ شد، گفت: برای همه سازمان ها تکلیف تعیین شد و تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار سرباز در این طرح تحت آموزش و مهارت فنی قرار گرفتند.
 
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: همچنین بیش از ۷۵۰ هزار گواهینامه مهارت برای فراگیران در این طرح صادر شده و آنان وارد بازار کار شده‌اند.
 
وی گفت: برای اینکه بتوانیم شعار «هر سرباز یک مهارت» را تحقق ببخشیم، هیچ سربازی بدون کسب مهارت از نیروهای مسلح ترخیص نخواهد شد به خانواده ها برای ترغیب و تشویق فرزندانشان در راستای شرکت در این طرح ملی تاکید کرد.
 
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح از تحت پوشش قرار دادن سربازان به مدت سه سال با رصد، حمایت، هدایت و تسهیل گری با پرداخت وام های خود اشتغالی خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۶۰ هزار فراگیر برای اخذ وام اشتغالزایی ثبت نام کرده اند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها