حوزه علمیه خواهران ایلام اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران را محکوم کرد

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ایلام در بیانیه‌ای اقدام خصمانه و بی‌شرمانه قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا را که خواستار قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی است را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۶۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵ - 21January 2023

بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ایلام در محکومیت اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسدارانبه گزارش ‌دفاع‌پرس از ایلام، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ایلام در بیانیه‌ای اقدام خصمانه و بی‌شرمانه قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا را که خواستار قرار گرفتن نام سپاه پاسداران ‌در فهرست سازمان‌های تروریستی است را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

بِسمِ اللَّهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

"وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ...."(انفال، آیه ۶۰)

اقدام پارلمان درمانده اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی» نمود سرسپردگی و تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست‌های خصمانه رژیم تروریستی امریکا و دولت جعلی صهیونیسم علیه انقلاب اسلامی پس از استیصال و ناکامی در پروژه ایجاد نا آرامی و حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران است.

این اقدام اتحادیه مستاصل اروپا که مغایر با ضوابط و قواعد حقوق بین‌الملل و فاقد وجاهت قوانین بین‌المللی می‌باشد. امنیت، آرامش منطقه‌ای را تحت تاثیر قرار داده و صلح جهانی را تهدید می‌نماید. بی‌تردید عواقب وخیم چنین اقدامات خصمانه و بی‌خردانه ای گریبان‌گیر امریکا، رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا خواهد شد که با اهداف استکباری و استعماری خویش گروه‌های تروریستی را پرورش می‌دهند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از بازوان توانمند و مقتدر دفاعی نه تنها برای ملت شریف ایران بلکه ناجی ملتهای مسلمان و ستمدیده جهان است که به اذعان دوست و دشمن و به گواهی ملتهای ستمدیده و به شهادت آزادگان جهان، بزرگترین هسته تروریستی در جهان یعنی داعش را نابود و مضمحل نمود و در راستای رسالت خطیر دفاع از اسلام و مسلمین ایران و جهان و برقراری صلح جهانی شهدای والا‌مقامی همچون شهید سردار قاسم سلیمانی را تقدیم نموده که هر آزاده و حتی تاریخ بر حقانیتش شهادت خواهد داد.

ما در حمایت از تشکیلات مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در محکومیت این اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا اعلام می‌نماییم که «ما هم سپاهی هستیم».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار