فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق:

ایجاد آسمانی امن و نفوذ‌ناپذیر مأموریت اصلی پدافند هوایی کشور است

امیر سرتیپ دوم «پرویز» ایجاد آسمانی امن و نفوذ‌ناپذیر را مأموریت اصلی پدافند هوایی کشور دانست و گفت: نیروی پدافند هوایی به نوبه خود نقش مهمی در تأمین آرامش و امنیت کشور دارد.
کد خبر: ۵۶۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ - 21January 2023

ایجاد آسمانی امن و نفوذ ناپذیر مأموریت اصلی پدافند هوایی کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق امروز (شنبه) در دیدار با کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی شرق، اظهار داشت: سربازان در تأمین امنیت داخلی و بسترسازی در جهت پیشرفت‎های اقتصادی و سیاسی کشور نقش مؤثری دارند.

وی سربازان را مدافعان امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: سربازی در نیروهای مسلح از با افتخار‌ترین عناوین  محسوب می‌شود و سربازان همواره در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی داشته‌اند چنان که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن همواره شاهد رشادت‌های این قشر بوده‌ایم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با اشاره به اینکه جوانان سرمایه‎های اجتماعی هر کشور محسوب می‌شوند که در تعیین خط مشی آینده نقش مهمی ایفا می‌کنند افزود: خدمت سربازی دورانی برای رشد و زندگی شخصیتی فرد به شمار می‌آید و زمینه را فراهم می‌کند تا جوانان ایران اسلامی برای انجام نقش مثبت و سازنده در بخش‌های فردی و اجتماعی آمادگی لازم را داشته باشد.

پرویز با بیان اینکه هر حکومت و دولتی برای حفظ استقلال، امنیت و تمامیت ارضی خود نیاز به نیروی مسلح قوی دارد، تصریح کرد: امروز نیروی پدافند هوایی به نوبه خود نقش مهمی در تأمین آرامش و امنیت کشور دارد و کارکنان این نیرو با اقتدار و عزمی پولادین، مأموریت‌های محوله را بدون کوچکترین وقفه به‌طور مستمر و پایدار و مقتدرانه انجام می‌دهند.

وی تأکید ‌کرد: ایجاد آسمانی امن و نفوذ ناپذیر مأموریت اصلی پدافند هوایی کشور است و کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق نیز به صورت مداوم در حال افزایش قدرت و توان عملیاتی و تجهیزاتی خود متناسب با هر نوع تهدیدی هستند و به هرگونه دست درازی به حریم هوایی کشور با شدت و قوت پاسخ خواهیم داد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق خاطرنشان کرد: سرمایه اجتماعی پدافند هوایی، پشتوانه مردمی است و سرمایه معنوی ما ایمان و اعتقاد الهی محسوب می‌شود و وظیفه ما فدای ملت شدن است و دشمن از ارتشی که متکی به خودکفایی و درون‌زا و درس آزموده مکتب امام حسین (ع) است هراس دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار