مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز‌:

اگر سپاه نبود داعش امروز در اروپا بود

سردار «اسلامی» در واکنش به اقدام سخیف پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران گفت: اگر سپاه نبود؛ داعش امروز در اروپا بود.
کد خبر: ۵۶۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ - 21January 2023

اگر سپاه نبود داعش امروز در اروپا بود //سلام// خانم علیپور لطفا کمی خلاقیت به‌خرج بدید و عکس‌ متنوع ارسال کنید// برای تمام اخبار فقط این عکسو دارید!!!!//

سردار‌ پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس، ضمن محکوم کردن اقدام بی‌شرمانه اروپایی‌ها علیه سپاه پاسداران اظهار داشت: امنیت و آرامش خود را از سپاه پاسداران دارید.

وی افزود: در صورتی که سپاه پاسداران نبود داعش نه تنها بر تمام منطقه غرب آسیا مسلط می شد که امروز باید شاهد حضور داعش در اروپا و یا عملیات‌های تروریستی گسترده در خاک اروپا بودیم.

سردار اسلامی با بیان اینکه سپاه پاره تن ملت ایران است ادامه داد: سپاه پاره تن ملت ایران است و همان گونه که تا موجودی زنده است نمی‌توان گوشت را  از استخوانش جدا کرد، تا زمانی که ایران و ایرانی نیززنده باشد؛ سپاه به فضل الهی و با پشتیبانی ملت بزرگ ایران اسلامی  برقرار  و پاینده خواهد  بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به اینکه سپاه بر آمده از ارزش‌های انسانی، الهی، اسلامی و اخلاقی است؛ افزود: سبز قامتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شریف‌ترین و با اخلاق ترین انسان‌های این کره خاکی هستند که جان خود را ابتدا در دفاع مقدس برای ملت ایران فدا کردند و سپس در سال‌های پس از جنگ در برابر گروه‌های تروریستی - تکفیری که ثبات و امنیت  جهانی را به خطر می انداختند سینه سپر کردند و این  مصداق ناسپاسی اروپایی هاست که با یک گروه الهی و عدالت خواه که تامین کننده امنیت خود آنها نیز بوده این چنین رفتار ناشایستی دارند.

وی عنوان کرد: اروپایی از ناکامی طرح ایجاد اغتشاشات در کشور عصبانی هستند و تروریستی نامیدن سپاه؛ واکنشی به شکست آنها در فتنه اخیر بوده است.

‌سردار اسلامی خاطرنشان کرد: در تمام طول تاریخ نابخردان و ناجوانمردان اقدام به فتنه و حیله کرده‌اند اما ما به وعده الهی مبنی بر پیروزی نهایی خیر بر شر باور داریم و ان‌شاءلله به فضل الهی همین سبز قامتان سپاه پاسداران پرچمداران عدالت حضرت مهدی (عج) در سرتاسر دنیا خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها