آخرین درخواست مشاور امنیت ملی آمریکا از رژیم صهیونیستی

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از آخرین خواسته جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا از کابینه این رژیم قبل از ترک اراضی اشغالی پرده برداشت.
کد خبر: ۵۶۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ - 21January 2023

پرده برداشتن از آخرین درخواست سالیوان از رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از آخرین خواسته جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا از کابینه این رژیم قبل از ترک اراضی اشغالی پرده برداشت.

این شبکه بیان کرد که سالیوان از کابینه رژیم صهیونیستی خواسته از هرگونه اقدام یکجانبه‌ای که به نابودی راه حل تشکیل دو دولت منجر شود، اجتناب ورزد.

شبکه مذکور بیان کرد که تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی به تخلیه شهرک صهیونیست‌نشین «اور حاییم» دقایقی پس از پایان سفر سالیوان به اراضی اشغالی اتخاذ شد.

دفتر نتانیاهو نیز در واکنش به اعلام تخلیه این شهرک عنوان کرد که کابینه تنها با ساخت شهرک‌هایی موافق است که به شیوه‌ای قانونی و با هماهنگی قبلی نخست وزیر و دیگر نهاد‌های امنیتی احداث شده باشند.

شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست روز جمعه گذشته کانکس‌هایی را با هدف احداث یک شهرک صهیونیست‌نشین جدید به اراضی فلسطینیان در جنوب شرق نابلس انتقال داده بودند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها