مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان‌:

راه و رسم شهیدان، بارزترین نماد جهاد تبیین است

«سلامی» گفت: راه و رسم شهیدان والامقام بارزترین، شاخص‌ترین و کامل‌ترین نماد جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۶۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ - 21January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس استان سمنان امروز در جمع کارکنان این اداره‌کل از تلاش‌ها و اقدامات همکاران خود در برنامه‌های اخیر این مجموعه به ویژه در برگزاری با شکوه آئین‌های وداع و تشییع پیکر‌های مطهر شهدای گمنام، روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت سردار سلیمانی همچنین نمایشگاه کوی جهاد و مقاومت، قدردانی کرد.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ضرورت جهاد تبیین، اظهار داشت: همه مأموریت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مصداق حقیقی جهاد تبیین به شمار می‌رود.

سلامی تصریح کرد: راه و رسم شهیدان والامقام انقلاب اسلامی، بارزترین، شاخص‌ترین و کامل‌ترین نماد و الگوی جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: روابط عمومی بخش بسیار مهم یک دستگاه، زبان و معرف تشکیلات است، تقویت فعالیت‌ها در این حوزه، فعال شدن تیم رسانه‌ای، ساماندهی امور و انعکاس مطلوب، بهنگام و موثر فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس در رسانه‌های گروهی ضروری و مهم است.

توجه به لایه‌های مختلف نقش آفرین در دوران دفاع مقدس، اهمیت ویژه‌ی جوانان و بانوان در اجرای برنامه‌های این بخش، ارتباط مستمر با شرکت کنندگان در کاروان‌های راهیان نور همچنین مسئول سازی جوانان در یادمان‌های شهدای گمنام از دیگر مواردی بود که از سوی سرهنگ سلامی مورد تأکید قرار گرفت و در ادامه نیز مدیران اداره‌کل به تشریح برنامه‌های خود در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار