بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پی تصمیم پارلمان اروپا علیه سپاه؛

امروز یکبار دیگر کینه‌ورزی دشمنان علیه نظام و سپاه نمایان شد

اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان امروز با صدور بیانیه‌ای، تصمیم پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران را در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است، محکوم کرد.
کد خبر: ۵۶۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ - 21January 2023

بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در مورد  اقدام پارلمان اروپابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان امروز با صدور بیانیه‌ای، اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران را در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است، محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است؛

امروز یک بار دیگر کینه‌ورزی دشمنان علیه نظام اسلامی و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایان شد.

مبارزه با گروهای تروریستی داخلی و خارجی از منافقین تا داعش و دیگر گروهای تروریستی در کارنامه این نهاد مقدس می‌درخشد.

بدون تردید پیشنهاد قرار دادن نام این نهاد در فهرست ساختگی گروه‌های تروریستی بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپایی به سرمداران آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان به نمایندگی از آحاد رزمندگان دفاع مقدس ضمن محکوم نمودن این اقدام ددمنشانه و غیر قانونی پارلمان اروپایی اعلام می دارد که همانند دوران هشت سال دفاع مقدس و سالهای پس از جنگ بلکه منسجم تر از قبل در کنار فرزندان سبز پوش سپاه از امنیت و آرامش مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ثبات منطقه حراست می کنیم.   

انتهای پیام/        

نظر شما
پربیننده ها