مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد؛

آماده‌سازی ۱۱۰ مسجد در آذربایجان شرقی برای آیین معنوی اعتکاف

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: بیش از ۱۱۰ مسجد شهری و روستایی آذربایجان شرقی برای خواهران و برادران جهت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف آماده‌سازی شده است.
کد خبر: ۵۶۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ - 21January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سیدمحمود حسینی» مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ‌امروز (شنبه) در جلسه ستاد اعتکاف استان اظهار داشت: اعتکاف یکی از رویش‌های مهم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه یکی از روش‌های توسعه معنویت در جامعه برگزاری آیین اعتکاف است، ادامه داد: حضور جوانان و نوجوانان در این آیین چشمگیر است.

حجت‌الاسلام «حسینی» در ادامه از نقش ویژه گروه‌ها و تشکل‌های مردمی در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف امسال همراه با تسهیل‌گری اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان هماهنگی‌های لازم را برای حضور سخنرانان برجسته کشوری و استانی در مساجد انجام داده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۱۰ مسجد شهری و روستایی آذربایجان شرقی برای خواهران و برادران جهت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف آماده‌سازی شده است.

«حبیب طاهری» دبیر اجرایی ستاد اعتکاف آذربایجان شرقی نیز در این جلسه ابراز داشت: شش مسجد ویژه اعتکاف دانشجویی از سوی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین اعتکاف دانش آموزی نیز در استان پیش‌بینی شده است.

وی گفت: سوم تا ۱۲ بهمن ‌مصادف با اول تا ۱۰ ماه رجب مساجد آماده ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای حضور در آیین معنوی اعتکاف هستند. همچنین ثبت‌نام به صورت مجازی نیز از طریق سایت تبیان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها