در همایش بزرگداشت آیت‌الله مصباح مطرح شد؛

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع): آیت ‌الله «مصباح یزدی» ذوب در ولایت بود

سردار «مجیدی» با بیان اینکه آیت‌اله مصباح یزدی ذوب در ولایت بود، گفت: زیبایی اندیشه، نوآوری در علم و عمل و تربیت نیروی انسانی، عظمت این عالم بزرگوار را می‌رساند.
کد خبر: ۵۶۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ - 21January 2023

آیت ‌الله «مصباح یزدی» ذوب در ولایت بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در همایش بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی،  با بیان اینکه ماحصل انقلاب اسلامی تربیت نیروی انسانی است، اظهار داشت: وقتی به عظمت خلقت خداوند نگاه می‌کنیم آنجایی که انسان را خلق کرد به خود تبریک گفت پس ماحصل هستی، آفرینش انسان است.

وی افزود: قرآن وقتی که می‌خواهد از عظمت انسان یاد کند به علم و قلم اشاره می‌کند، که حضرت آیت‌اله مصباح این خصوصیات جمعی را در خودش داشت و دارای اندیشه، فکری نو و ذوب در ولایت بود.

سردار مجیدی تصریح کرد: اگر که می‌بینید بغض و کینه‌ای نسبت به این بزرگوار است به این دلیل بود که ذوب در ولایت بود و می‌بینید که چقدر مورد تهاجم قرار گرفت، زیبایی اندیشه، نوآوری در علم و عمل و تربیت نیروی انسانی، عظمت این عالم بزرگوار را می‌رساند.

وی عنوان کرد: قرار است در استان همدان زمينه معرفی آیت الله مصباح فراهم شود و از این ظرفیت در استان همدان برای یک حرکت فرهنگی باید استفاد کنیم، همچنین با توجه به اینکه در آستانه دومین کنگره ۸ هزار شهید استان هستیم، ظرفیت بزرگی است برای اینکه افکار این استاد را معرفی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به ظرفیت‌های علمی و فرهنگی استان همدان گفت: همدان دارای علمای بزرگی و همچنین هشت هزار شهید است و اتفاقات و رخدادهای بی‌نطیری در آن رخ داده است.

وی ادامه داد: یکی از بسترهایی که امروز مورد تهاجم قرار گرفته حضور زنان در جامعه است در صورتی که یکی از فرماندهان سپاه همدان خانم بود و استان همدان مدیون فداکاری‌های مرضیه دباغ است. یا بمباران نماز جمعه روز قدس یکی از اتفاقات نادر در همدان است که با وجود بمباران باز هم نماز جمعه ادامه پیدا می‌کند.

وی متذکر شد: باید از این ظرفیت‌های فرهنگی در راستای کنگره هشت هزار شهید استان همدان استفاده و با هم افزایی بیشتر هرچه بهتر این کنگره را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها