فرماندار خاش:

حامیان واقعی ترور، به سپاه مردمی برچسب تروریستی نزنند

«صالحی» گفت: سران مستکبر و ظالم و حامیان واقعی ترور که منشورهای حقوق بشری را رعایت نمی‌کنند، نباید قیافه حق به جانب گرفته و به خود نباید اجازه دهند به سپاه مردمی برچسب تروریستی بزنند.
کد خبر: ۵۶۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷ - 22January 2023

حامیان واقعی ترور به سپاه مردمی برچسب تروریستی نزنند«صاحب‌گل صالحی» فرماندار خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: سران مستکبر و ظالم و حامیان واقعی ترور که منشورهای حقوق بشری را رعایت نمی‌کنند، نباید قیافه حق به جانب گرفته و به خود نباید اجازه دهند به سپاه مردمی برچسب تروریستی بزنند.

صالحی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مردمی و از جنس انقلاب و حافظ واقعی اسلام بوده و یقیناً دشمنان از اقتدار و ابهت سپاه سربلند در هراس هستند.

وی گفت: در سال‌های اخیر از عمر انقلاب اسلامی سپاه در کنار مردم بوده و در ابعاد مختلف به توسعه و عمران و آبادانی میهن کمک کرده و در حوزه‌های امنیتی و دفاعی با قدرت تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

 فرماندار خاش عنوان کرد: سپاه هم اینک حامی واقعی مردمان مستضعف و اقشار محروم و مظلوم در ایران و دنیا بوده و با اجرای منویات رهبری به عزت مندی ایران و میهن می اندیشد.

صالحی متذکر شد: مسیر ایران و سپاه مردمی برقراری صلح و امنیت در مناطق مختلف دنیا بوده و در این راستا باید از محرومان و مستمندان و مظلومان دفاع شود، یقیناً نقش سپاه در این موضوع بی‌بدیل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار