نماینده ولی فقیه در استان همدان:

نیازمند ترویج تفکر اصیل اسلامی در جامعه هستیم

حجت‌الاسلام «شعبانی» با تاکید بر اینکه علما نباید از وظیفه اصلی خود که تبلیغ است غافل شوند، گفت: امروز ضروری است تفکر اصیل اسلامی را در جامعه ترویج دهیم.
کد خبر: ۵۶۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶ - 21January 2023

نیازمند ترویج تفکر اصیل اسلامی در جامعه هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌اله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در همایش بزرگداشت آیت‌اله مصباح یزدی اظهار داشت: آیت‌الله مصباح یزدی تصور دقیقی از مسائل مختلف داشت و موضع‌گیری‌هایش در مسائل سیاسی براساس حب و بغض فی‌الله بود.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه تمام سخنان علامه مصباح برای خدا بود و غرض شخصی نداشت، تصریح کرد: آیت‌الله مصباح زمانی که اسلام مورد هجمه قرار گرفته بود و جامعه نیاز به تبیین داشت، به دور ترین نقاط کشور رفت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: این عالم بزرگوار هیچ وقت نگفت که من مفسر، علامه یا آیت‌الله هستم، بلکه با تمام تواضع در مسیر تحقق جهاد تبیین تلاش می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه علما نباید از وظیفه اصلی خود که تبلیغ است غافل شوند، گفت: امروز ضروری است تفکر اصیل اسلامی را در جامعه ترویج دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان با محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا متذکر شد: آرامشی که امروز پارلمان اروپا در جلسه خود دارد را مرهون شهدای مدافعان حرم و سردار سلیمانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار