جوکار: جمهوری اسلامی ایران پاسخ لازم را به اقدام اروپا علیه سپاه خواهد داد

رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقابل این اقدام اتحادیه اروپا بیکار نخواهد نشست و پاسخ لازم را به آن‌ها خواهد داد.
کد خبر: ۵۶۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷ - 22January 2023

جوکار: جمهوری اسلامی ایران پاسخ لازم را به اقدام اروپا علیه سپاه خواهد دادبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدصالح جوکار» رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعنامه اتحادیه اروپا در تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این اقدام اتحادیه اروپا اقدامی کاملا سیاسی و برخلاف پروتکل‌های بین‌المللی و منشور سازمان ملل متحد است.

جوکار افزود: اتحادیه اروپا همواره تحت تأثیر و تحت فشار آمریکا تصمیم‌گیری و اقدام می‌کند و صدور این قطعنامه در تحریم سپاه نیز تحت فشار آمریکا صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس ادامه داد: آمریکا و اروپایی‌ها وقتی دیدند که تروریست‌های دست‌پرورده‌شان در منطقه ناکام مانده و سپاه پاسداران توانسته امنیت منطقه را تأمین کند، سعی دارند با این قبیل اقدامات، سپاه پاسداران را محدود کنند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در مقابل این اقدام اتحادیه اروپا بیکار نخواهد نشست و پاسخ لازم را به آن‌ها خواهد داد.

جوکار تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدام اتحادیه اروپا، اقدامات تقنینی لازم را برای مقابله با تحریم سپاه از سوی اروپایی‌ها خواهد داشت.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها