مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره‌های توانمندسازی نویسندگان حوزوی لرستان

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: جهت توانمندسازی نویسندگان حوزوی استان لرستان در راستای چاپ کتب شهدای روحانی دوره‌های آموزشی نویسندگی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲ - 22January 2023

برگزاری دوره‌های توانمند سازی نویسندگان حوزوی لرستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید امیر ابراهیمی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان امروز (یکشنبه) در دیدار با «سامان سپهوند» رئیس حوزه هنری لرستان با اشاره به نقش روحانیت در دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بعد از آن روحانیون نقش موثری در آگاه سازی و بصیرت افزایی مردم داشتند.

وی با بیان اینکه استان لرستان 56 شهید روحانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: شهید حجت‌الاسلام قنوتی جز اولین نفراتی بود که در زمان اشغال خرمشهر خود را به آنجا رساند و در راه ایستادگی در برابر با دشمن متجاوز به شهادت رسید.

ابراهیمی گفت: از بهترین راه‌های حفظ نام و یاد شهدا، چاپ کتب زندگینامه و خاطرات شهداست، چرا که تازمانی که خاطرات مکتوب نشده‌اند، ماندگاری  تضمینی ندارد.

مسئول نشرآثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: جهت توانمندسازی نویسندگان حوزوی استان لرستان  در راستای چاپ کتب شهدای روحانی دوره های آموزشی نویسندگی برگزار می‌شود.

در ادامه این جلسه «سامان سپهوند» رئیس حوزه هنری لرستان نیز ابراز داشت: حوزه هنری لرستان برای مشارکت در چاپ کتب مرتبط با شهدای روحانی لرستان  با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان  اعلام آمادگی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه هنری ظرفیت‌های مناسبی برای بر گزاری کارگاه‌های آموزشی نویسندگی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار