یادداشت/ رسول حسنی

سپاه پاسداران؛ ایستاده در میدان اقتدار

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیرویی از مردم و برای مردم است و علی‌رغم همه دشواری‌هایی که برای تأمین امنیت مردم تحمل می‌کند، همچنان در میدان اقتدار ایستاده است و قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.
کد خبر: ۵۶۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۳ - 23January 2023

سپاه پاسداران؛ ایستاده در میدان اقتدارگروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌ـ رسول حسنی؛ وقتی در سال ۱۳۵۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد، کمتر کسی گمان می‌کرد که نتیجه این اقدام راهبردی امام راحل تا این اندازه اقتدار و امنیت پایدار را در ایران اسلامی و حتی فراسوی مرزهای کشور حاصل کند.

سپاه پاسداران نه‌فقط در حوزه نظامی بلکه در حوزه عمران و آبادانی و رفع محرومیت از چهره کشور در صف اول ایستاده است. تلاش‌های مثمر ثمر سپاه پاسداران در کنار ارتباط تنگاتنگ با آحاد مردم کشور و قدرت نفوذ در قلب ملت‌های رنج‌کشیده در عراق و لبنان و سوریه سبب شده تا بدخواهان نظام اسلامی، سپاه را آماج تهمت‌ها و افتراهای بی‌اساس خود کند و بار دیگر تروریست بودن را که برازنده خود و هواداران مزورشان است به سپاه پاسداران نسبت دهند.

پارلمان اروپا و همه طرفداران آن از رژیم صهیونیستی گرفته تا دیگران به خوبی می‌دانند که وجود سپاه پاسداران مانع بزرگی برای نیات سلطه‌طلبانه غرب است و برای همین سعی در تضعیف آن دارند؛ هدفی که هرگز محقق نخواهد داشت؛ چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیرویی از مردم و برای مردم است و علی‌رغم همه دشواری‌هایی که برای تامین امنیت مردم تحمل می‌کند، همچنان در میدان اقتدار ایستاده است و قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

هرچند سپاه پاسداران بدون هیچ چشم‌داشتی تنها به وظیفه ذاتی و رسالت انقلابی خود عمل می‌کند و این دشمنی‌ها و تلاش‌های مذبوحانه غرب کوچکترین خللی در راه آن ایجاد نخواهد کرد، اما ما یعنی آحاد مردم، اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر وظیفه داریم که از سربازان نام‌آشنا و گمنامی که در سپاه پاسداران مشغول خدمت هستند، دفاع کنیم.

باید بدانیم که سپاه پاسداران بخشی از وجود ما است و نه جدای از ما. تروریست خواندن سپاه پاسداران در واقع افترایی است علیه همه مردم ایران که سکوت در مقابل آن، خیانتی بزرگ به کشور است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها