فرماندار گرگان:

تحقق شعار «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» نیازمند تبیین درست است

«پایین‌محلی» گفت: «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» شعار محوری دهه فجر امسال است و تحقق این شعار نیازمند تبیین درست و به‌موقع است.
کد خبر: ۵۶۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲ - 22January 2023

«ایران استوار، 44 سال افتخار»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «عیسی پایین‌محلی» فرماندار شهرستان گرگان در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر گرگان اظهار داشت: کمیته‌های تخصصی دهه فجر در دستگاه‌های اجرایی شهرستان، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای تدوین و برگزاری باشکوه مراسمات این ایام انجام دهند و مدیران نیز توجه داشته باشند که یکی از ملاک‌های ارزیابی آنان، بزرگداشت مناسبت‌ها به ویژه ایام الله‌هایی مانند دهه فجر است.

پایین‌محلی «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» را شعار محوری دهه فجر امسال عنوان کرد و افزود: تحقق این شعار نیازمند تبیین درست و به‌موقع بوده و لازم است که همه دستگاه‌ها در معرفی و تبیین دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی اهتمام جدی داشته باشند.

وی همچنین از دستگاه‌های اجرایی گرگان خواست تا برنامه‌های شاخص و محوری خود را به دبیرخانه ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان اعلام کنند و هر دستگاه دست‌کم ۱۰ برنامه شاخص و محوری خود را متناسب با روزشمار ایام الله دهه فجر، احصا کند.

فرماندار گرگان با اشاره به فشار و هجمه‌های دشمنان برای سیاه‌نمایی و ناامید ساختن مردم به‌ویژه جوانان تصریح کرد: در حوادث اخیر برخی از افراد از روی غفلت و جهل با برنامه‌های دشمنان همراه شدند؛ اما حالا که توطئه دشمنان برای همگان مشخص شده است، ایجاد اغتشاش و برهم زدن نظم و امنیت مردم از هیچ‌کسی پذیرفته نیست و به طور قطع دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با این افراد که معاند هستند، برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار