دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت:

تروریست‌ی دانستن سپاه، نشانه جهل و حماقت دشمنان است

آخوند «خوجملی» گفت: اقدام پارلمان اروپا در تروریستی اعلام‌ کردن سپاه پاسداران، نشانه جهل و حماقت آنان است.
کد خبر: ۵۶۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸ - 22January 2023

تروریست‌دانستن سپاه، نشانه جهل و حماقت دشمنان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، آخوند «ابوبکر خوجملی» دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت، در محکوم کردن پارلمان اروپا گرگان اظهار داشت: اقدام پارلمان اروپا درتروریستی اعلام‌کردن سپاه پاسداران، نشانه جهل و حماقت آنان است، دشمنان جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون راه‌های گوناگونی را برای جلوگیری از پیشرفت های نظام در پیش گرفتند اما نتوانستند و از این پس هم نخواهند توانست.

آخوند «خوجملی» گفت: استکبار جهانی پس از شکست در این اقدامات، به سپاه پاسداران به عنوان یکی از ارکان قانونی نظام حمله کرد و در اقدامی نابخردانه این نهاد مقدس را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد.

آخوند «خوجملی» اضافه کرد: سپاه یک نهاد مردمی و قانونی است و نیروهای این یگان نظامی از جنس مردم و در بین مردم هستند.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت تصریح کرد: سپاه همواره حامی مردم ایران است، هیچ کس نمی‌تواند منکر خدمات این نهاد در سازندگی کشور، محرومیت‌زدایی و دستگیری از نیازمندان و خدمت‌رسانی به مردم در حوادث مترقبه مانند سیل و زلزله باشد.

وی در پایان افزود: سپاه پاسداران در همه این اقدامات پیشتاز بوده و دشمنان بدانند با این گونه اقدامات نابخردانه، خللی در حرکت رو به رشد نظام و سپاه ایجاد نخواهند شد، مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی از همه اقوام و مذاهب حامی و پشتیبان فرزندان خود در سپاه پاسداران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار