ساعاتی پیش؛

9 شهید دوران دفاع مقدس وارد کرمان شدند

9شهید دوران دفاع مقدس امروز پنجشنبه ۱۴ آبان وارد فرودگاه کرمان شده و مورد استقبال مردم و جمعی از مسئولین قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ - 05November 2015

9 شهید دوران دفاع مقدس وارد کرمان شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان،9شهید دوران دفاع مقدس امروز پنجشنبه ۱۴آبان وارد فرودگاه کرمان شده و مورد استقبال مردم و جمعی از مسئولین قرار گرفتند.

از این تعداد شهید؛  ۶نفر گمنام و سه نفر از یاران لشکر ۴۱ثارالله در عملیات والفجر یک و بانام هستند.

اسامی سه شهید شناسایی شده که از منطقه عمومی فکه بازگشتهاند؛ عبارت است از شهید ناصر نژادشاه بداغی از سیرجان، علی نادعلی پور، از زرند و حسن حسینی از اختیارآباد   است

قرار است دو شهید گمنام که یکی از آنان ۱۹ساله و در عملیات والفجر مقدماتی در فکه به شهادت رسیده و شهید دیگر ۲۱ساله در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسیده است در باغین به خاک سپرده شوند.

همچنین  دوشهید گمنام نیز در دانشکده فنی شهید چمران کرمان به خاک و یاد سپرده میشوند و هر دو  ۲۱ساله هستند که یکی از آنان در فکه و در عملیات والفجر مقدماتی و دیگری در جزیره مجنون در عملیات خیبر شهید شده است.

دو شهید گمنام هم در سیرجان به خاک سپرده میشوند که یکی ۲۱ساله در فکه در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسیده و شهید دوم ۱۷ساله و در شرق دجله در عملیات بدر به شهادت رسیده است.

مراسم وداع با شهدا بعد از نماز مغرب در مسجد قائم برگزارمی شود.پیکرهای شهدا در روز جمعه به شهرهای محل دفن اعزام و مراسم تشییع پیکر این شهدای بزرگوار روز شنبه ساعت 8 و نیم در شهرهای یاد شده انجام ودر مکان های اعلام شده دفن می شوند.


نظر شما
پربیننده ها