فرماندار ویژه ملایر:

حرکت شتابان نظام در حوزه آموزش و پرورش ستودنی است

«اسماعیلی» با بیان اینکه حرکت شتابان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه آموزش و پرورش قابل تقدیر است، گفت: در حال حاضر با وجود فضاهای آموزشی مناسب و نهادهای حمایتی در شهرستان ملایر، هیچ دانش‌آموزی به خاطر فقر، از تحصیل باز نمانده است.
کد خبر: ۵۶۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ - 22January 2023

حرکت شتابان نظام در حوزه آموزش و پرورش ستودنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» فرماندار ویژه ملایر امروز (یکشنبه) نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ملایر، با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری شورای آموزش و پرورش استان همدان در شوراهای آموزش و پرورش کشور، اظهار داشت: عملکرد مثبت مجموعه  آموزش و پرورش شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف ستودنی است و نقدهایی که به فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش می‌شود، درست نیست و به خاطر مشکلات معدودی که وجود دارد، نباید این سرمایه عظیم را زیر سوال ببریم.

وی با بیان اینکه حرکت شتابان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه آموزش و پرورش قابل تقدیر است، افزود: در حال حاضر با وجود فضاهای آموزشی مناسب و نهادهای حمایتی در این شهرستان، هیچ دانش‌آموزی به خاطر فقر، از تحصیل باز نمانده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن یک دوم به وسعت ۲۲۰۰ هکتاری شهر ملایر اضافه خواهد شد، گفت: در این راستا حدود یک‌هزار هکتار به وسعت شهر ملایر اضافه می‌شود که سرانه‌های آموزشی و زیرساخت‌های لازم در حوزه آموزش باید در این مناطق پیش‌بینی شود.

وی تصریح کرد: با پیش‌بینی اینکه حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار نفر در این منطقه جدید ساکن خواهند شد، باید زیرساخت‌های لازم به خوبی در این منطقه ایجاد شود.

فرماندار ملایر با بیان اینکه بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در این شهرستان در دست اجرا است که در تاریخ ملایر بی‌سابقه است، گفت: افزون بر این، از محل سفر رئیس محترم جمهور به استان همدان، ۱۹۲۸ میلیارد تومان اعتبار، موافقت‌نامه تبادل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۶ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و مگاپروژه‌هایی همچون نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در شهرستان ملایر پیش‌بینی شده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه امسال با تدبیر دولت سیزدهم کسری بودجه نداریم و از هفته‌های آینده اعتبارات تخصیص می‌خورد، عنوان کرد: با تخصیص این میزان اعتبارات و عبور از فصل سرما و شروع عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی، ملایر به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل خواهد شد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه دشمن با برنامه‌ریزی‌های عظیم در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که با زدن هر اتهامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون تروریستی خواندن نهاد انقلابی سپاه پاسداران؛ نمی‌توانند در صفوف فشرده و اتحاد ملت ایران خدشه‌ای وارد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار