فرماندار شهرستان بهار:

برنامه‌های دهه فجر به صورت مردمی اجرا می‌شود

«نباتی» با بیان اینکه افتخار انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن و در کنار مردم بودن است، گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است باید برنامه‌ها به شکل مردمی اجرا شود‌‌.
کد خبر: ۵۶۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵ - 22January 2023

برنامه‌های دهه مبارک فجر به صورت مردمی اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «روح‌اله نباتی» فرماندار شهرستان بهار امروز (یکشنبه) در جلسه جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت دهه مبارک فجر این شهرستان با اشاره به برنامه ریزی و توطئه های دشمنان در چند ماه اخیر اظهار داشت: همه باید برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر، به خصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با برنامه‌ریزی مناسب و همراهی همیشگی مردم با بصیرت و ولایتمدار، اتحاد و همدلی ایرانیان را به رخ جهانیان بکشانیم.

وی با تاکید بر انعکاس عملکرد دستگاه های اجرایی برای افکار عمومی گفت: دستگاه‌های اجرایی موظفند در راستای امیدآفرینی صحیح و واقعی، عملکرد اقدامات اساسی و موثر در طی ۴۳ سال گذشته به ویژه در دولت مردمی، آرمان‌های انقلاب، امام و خدمات و نظام را به بهترین شکل در جامعه برای مردم تبیین و تشریح کنند.

نباتی با بیان اینکه افتخار انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن و در کنار مردم بودن است، گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است باید برنامه‌ها به شکل مردمی اجرا شود‌‌.

 وی تصریح کرد: عظمت انقلاب اسلامی ایران معادلات قدرت منطقه‌ای و بین المللی را تغییر داده و این مهم به دلیل رهبری های الهی و نورانی امامین انقلاب برای هدایت انقلاب اسلامی تاکنون است.

 فرماندار شهرستان بهار بیان داشت: امسال به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و در جهت تبیین دستاوردهای چند دهه انقلاب اسلامی، ۲۵ کمیته ستاد دهه فجر شهرستان از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کنند که باید تبیین دستاوردهای انقلاب را در دستور کار قرار دهند و تمامی برنامه‌های امسال در راستای «امید آفرینی»، «دشمن شناسی» و «جهاد تبیین» خواهد بود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار