در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

رئیس شورای عالی استان‌ها: سپاه پاسداران سدی در برابر توطئه‌های کشورهای اروپایی/ هیچ نقطه مشترکی بین سپاه و سازمان تروریستی وجود ندارد

سروری گفت: هیچ نقطه مشترکی بین سپاه و سازمان تروریستی وجود ندارد بلکه نقاط مشترک با اروپایی‌هاست که تروریزم دولتی و تروریزم غیر دولتی دارند و دنیا را ترس و وحشت اداره می‌کنند.
کد خبر: ۵۶۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۳ - 23January 2023

رئیس شورای عالی استان‌ها: سپاه پاسداران سدی در برابر توطئه‌های کشورهای اروپایی/هیچ نقطه مشترکی بین سپاه و سازمان تروریستی وجود نداردپرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز دنیا از استاتداردهای دوگانه غرب به رنج آمده است؛ آن‌ها در جایی تروریست را خوب می‌دانند و در جایی تروریست را بد می‌دانند.

سروری ادامه داد: در جایی از منشور سازمان ملل حمایت می‌کنند و کشورهایی را محروم می‌کنند و در جایی هم منشور سازمان ملل را زیر پا می‌گذارند.

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه پارلمان اروپا در این اقدام منشور سازمان ملل را زیر پا گذاشته است، اضافه کرد: بر اساس اصل ۳۹ منشور سازمان ملل فقط این سازمان می‌تواند این اقدام را انجام دهد.

وی گفت: اتحادیه اروپا زمانی که دید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمامی برنامه‌های آن‌ها را در منطقه و جهان شکست داده است اقدام به چنین کاری کرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از دلایل موفقیت انقلاب اسلامی در مقابل فتنه‌‌گران و اغتشاشگران سپاه پاسداران و بسیج با قدرت تبیین بالا و مردمی بودن این‌ مجموعه است.

سروری اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران نه‌تنها محبوب‌ترین سازمان در ایران بلکه در منطقه و در بین مستضعفین و محرومین است.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: کدام سازمان تروریستی را می‌شناسید که در شرایط حساس همچون سیل، زلزله و کرونا در بین‌مردم باشد و به نیازمندان و محرومین خدمات رسانی کند.

وی اضافه کرد: کدام سازمان تروریستی است که وقتی یکی از شخصیت‌های آن‌ ترور می‌شود میلیون‌ها نفر برای تشییع آن حضور پیدا می‌کنند؛ همه این‌ها نشان می‌دهد اتحادیه اروپا به این نتیجه رسیده است سپاه پاسداران قدرتی است که تمام برنامه‌های آن‌ها را بهم‌ می‌ریزد و به همین دلیل که امروز تمرکز خود را بر تضعیف سپاه قرار داده است.

سروری افزود: همگان بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون‌ گذشته با قدرت راه خود را ادامه خواهد داد و گل سر سبد ملت و جبهه مقاومت است؛ امروز در قلب اروپا مردم در تظاهرات آرم سپاه را نشان‌می‌دهند و کدام سازمان تروریستی است که این همه محبوبت دارد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: سازمان‌های تروریستی هر کجا وارد می‌شوند ترس و وحشت با خود به همراه دارند اما سپاه پاسداران محبت، مودت و همدلی به همراه دارد.

سروری افزود: هیچ نقطه مشترکی بین سپاه و سازمان تروریستی وجود ندارد بلکه نقاط مشترک با اروپایی‌هاست که تروریزم دولتی و تروریزم غیر دولتی دارند و دنیا را ترس و وحشت اداره می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها