بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل در محکومیت اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه؛

اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه یک خطای محاسباتی از سر استیصال است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل‌ در محکومیت اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۶۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱ - 23January 2023

اگر مجاهدت های سپاه در جبهه مقاومت نبود، اروپا و غرب در جهنم خودساخته داعش گرفتار مصیبت و بلا بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در محکومیت اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله القاصم الجبارین»

«و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم»

یک بار دیگر عناد و کینه‌ورزی دشمنان انقلاب علیه نظام اسلامی نمایان شد و اقدام پارلمان اروپا که مدعی مبارزه با تروریسم است، علیه نهادی ضدتروریسم و خدمت گذار مردم و ملت و ایثارگر نشان داد که یک خطای محاسباتی از سر استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی ناآرامی‌های اخیر در ایران از معاندین نظام سرزده است.

مبارزه با گروه‌های تروریستی داخلی و خارجی از منافقین تا گروهک‌های داعش و تکفیری، حضور در میان مردم در حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله وامداد رسانی و... مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاق چیان مواد مخدر، حضور موثر در صحنه‌های سازندگی و بالندگی و عمرانی و صنعتی، پیشرفت و خودکفایی بی نظیر و خیره کننده در علم موشکی و تبدیل آن به عامل بازدارنده دشمنان در دست اندازی به خاک مقدس ایران اسلامی و مبارزه با ویروس منحوس کرونا و حضور در عرصه سلامت در کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌درخشد که در این مسیر شهدای والامقامی همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر را تقدیم کرده‌است تا بار دیگر فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی را در اذهان ملت قدرشناس ایران اسلامی متبادر سازد که فرمودند : اگر سپاه نبود کشور نبود.  

ملت‌های مسلمان و ستمدیده منطقه و آزادگان جهان در سال‌های اخیر شاهد اقدامات جدی و تعیین کننده جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریسم وحشی با دستان قهار و مقتدر سپاهیان جان بر کف و مخلص بوده‌اند و بر نقش ایران در سرکوب تروریسم در منطقه واقف و معترف هستند و به یقین اگر تلاش‌ها و مجاهدت‌های سپاه در جبهه مقاومت نبود، اروپا و غرب اکنون در جهنم خودساخته داعش و گروهک‌های تکفیری غرق در خون و گرفتار مصیبت و بلا بود.

‌بی‌تردید پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست ساختگی و ریاکارانه گروه‌های تروریستی ناشی از تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست‌های خصمانه شیطان بزرگ آمریکا علیه انقلاب اسلامی و بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپایی به آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن محکومیت قاطع اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا در قراردادن نام سپاه پاسداران عزیز انقلاب اسلامی در فهرست خودساخته و بی اعتبار سازمان‌های تروریستی، اعلام می‌دارد که قدردان سبزپوشان حریم ولایت و این خادمان مخلص امت خداجو بوده و با وحدت و برادری در پیش برد اهداف عالیه و مقدس نظام تلاش کرده و بر سر پیمان خود با شهدا و امام شهدا و اطاعت از فرامین رهبری مقتدر نظام حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) ثابت قدم و استوار خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار