در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه فجر مطرح شد؛

اعلام برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر برای جشن انقلاب در سال ۱۴۰۱

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در نشستی خبری به تشریح برنامه‌های «ستاد دهه فجر» در مراسم‌های امسال پرداخت.
کد خبر: ۵۶۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ - 23January 2023

/به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید صادق هاشمی» رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در نشستی خبری درباره برنامه‌های این ستاد در دهه فجر اظهار داشت: امام خمینی (ره) وقتی انقلاب اسلامی را آغاز کردند، فرمودند که «یاران من در گهواره هستند» و همین موضوع سبب شد طاغوتیان این اظهارات را به سخره بگیرند، ایشان چندی بعد به ترکیه تبعید شدند، اما دورادور قلب‌ها را هدایت و یارانشان را تربیت می‌کردند.

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: کربلا اسم مرکز آزادی و آزادگی مردم شریف ایران بود ما در ۴۴ سالگی انقلاب پیروزی خون بر شمشیر را جشن می‌گیریم، بعد از سال‌های سال که انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسیده است، رمز این پیروزی برای دشمنان قابل درک نیست.

هاشمی گفت: ما در سه سطح پایتخت، شهرستان‌ها و روستا‌ها برنامه‌های متفاوتی داریم همچنین برای ادیان توحیدی نیز برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کنیم که در آرامستان زرتشتیان تهران برگزار خواهد شد و بیش از ۲۲ هزار دیدار بین مسئولان با خانواده معزز شهدا صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها