مردم شاهد خدمات بی منت سپاه و بسیج هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از معاونین و مدیران استان در دیدار با فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، جسارت اروپایی‌ها به ساحت مقدس سپاه را محکوم کردند.
کد خبر: ۵۶۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ - 23January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری امروز به همراه جمعی از مدیران ارشد استان با حضور در دفتر سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در زمینه قرار دادن سپاه در فهرست ادعایی گروه‌های تروریستی، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرچم دار مقابله با داعش است و حقیقتا حق زیادی گردن دنیا و مردم جهان دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اقدام پارلمان اروپا نشان از عجز و شکست دشمنان در مقابل عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد.

وی ادامه داد: دشمن دنبال آن بود که از موفقیت‌های مهم بعد از انقلاب اسلامی کشور و مردم عزیزمان همچنین نیرو‌های قهرمان مسلح جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام بگیرد و این اقدام نابخردانه و نسجیده و این تصمیم را پارلمان اروپا گرفت تا بلکه تفرقه بیندازد و روحیه این شجاعاتت و عزیزان را تضعیف کند؛ ولی زهی خیال و فکر باطل.

حیدری با اشاره به خدمات سپاه و بسیج در عرصه‌های محرومیت زدایی استان، اظهار کرد: سپاه اقدامات ارزشمندی در حوزه سازندگی انجام داده و گام‌های بلندی در راستای خدمات رسانی برداشته است و خوشبختانه در استان ما در حوزه‌های مختلف قرارگاه خاتم الانبیاء ورود پیدا کرده و شاهد خدمات‌رسانی در بخش محرومیت‌زدایی هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هرجا محرومیت هست، برادران عزیز سپاه و بسیج داوطلبانه حضور پیدا می‌کنند و مردم ما شاهد خدمات بی منت آن‌ها هستند.

در ادامه سردار «علی محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) هم با تشکر از حضور استاندار و معاونین ایشان و مدیران استان در سپاه و حمایت اقشار مختلف مردم و مسئولین از فرزندان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهدای گرانقدری را در این راه تقدیم کردیم و قطعا پای آرمان‌های انقلابمان و پای ارزش هایمان ایستاده‌ایم.

وی افزود: گوش به فرمان، ولی امر مسلمین هستیم و کسانی که به دنبال تضعیف جایگاه سپاه بین مردم هستند، بدانند این فرهنگ سپاهی و بسیجی در قلب مردم هست و قطع به یقین اقدامات دشمنان تأثیری در کاهش محبوبیت سپاه هم نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین «سید امان الله حسینی صدر» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) نیز با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، تضعیف نقاط قوت را در دستور کار دشمن دانست و اظهار داشت: دشمنان کینه‌توزی می‌کنند، زیرا می‌بیینند نقاط ضعف و گره‌هایی که از گذشته در کشور بوده با همکاری مردم و دولت باز می‌شود.

در این دیدار با حضور معاونین استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران، گزارشی از روند پیشرفت برنامه‌های محرومیت‌زدایی در استان با همکاری سپاه و بسیج ارائه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار