مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

آیین نکوداشت «حمید حسام» در همدان برگزار می‌شود

«ویژه» از برگزاری آیین نکوداشت «حمید حسام»، چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ - 23January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مسعود ویژه» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری آیین نکوداشت «حمید حسام»، چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی در همدان خبر داد و اظهار داشت: سخنران این آیین «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و «محسن مومنی‌شریف» رئیس سابق حوزه هنری هم در این برنامه حضور خواهد داشت.

وی افزود: نکوداشت چهره‌های شاخص ادبیات دفاع مقدس و بزرگانی مانند استاد «حمید حسام» سبب می‌شود اندیشه‌ها، آرمان‌ها و آثار ماندگار آنها به نسل جوان منتقل شده و به عنوان الگو به این نسل معرفی شوند و هدف اصلی از برگزاری این برنامه هم معرفی شخصیت استاد حسام و آثار ایشان است.
ویژه با اشاره به اینکه «حمید حسام» از زمان دفاع مقدس تاکنون دیده‌بانی موفق در این حوزه بوده است، خاطرنشان کرد: این دیده‌بان هوشیار انقلاب اسلامی، تنها نویسنده‌ای است که موفق به دریافت سه تقریظ از رهبر معظم انقلاب اسلامی شده است. این نویسنده همدانی به بازنویسی خاطرات شهیدان عشق می‌ورزد و قصه‌های پرفراز و نشیب آنها از جنگ تحمیلی را با قلم نابش ماندگار کرده است.

وی متذکر شد: این برنامه با مشارکت سازمان‌ها، ادارات و نهادهای فرهنگی و هنری استان روز جمعه ۷ بهمن‌ ساعت ۹:۳۰  با حضور چهره‌های شاخص ادبیات پایداری، خانواده‌های معظم شهدا و اهالی فرهنگ و ادب در مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی‌سینا واقع در بلوار آیت‌الله شهید مفتح برگزار خواهد شد.

آیین نکوداشت «حمید حسام» در همدان برگزار می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها