معرفی کتاب؛

«از سبزقبا تا بیت المقدس»

کتاب «از سبزقبا تا بیت المقدس» مجموعه ای است داستانی از زندگی شهید راه قدس «محمدحسین اثنی عشری» که در 80 صفحه به نویسندگی «عبدالامیر کرامت نیا» گردآوری و تدوین شده است.
کد خبر: ۵۶۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ - 23January 2023

«از سبزقبا تا بیت المقدس»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، کتاب «از سبزقبا تا بیت المقدس» مجموعه ای است داستانی از زندگی شهید راه قدس «محمدحسین اثنی عشری» که در 80 صفحه به نویسندگی «عبدالامیر کرامت نیا» گردآوری و تدوین شده و با حمایت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول توسط انتشارات «سرو دانا» با شمارگان هزار نسخه به بازار نشر عرضه شده است.

طرح جلد این کتاب کاری از «محمد پاک نژاد» و نظارت چاپ توسط «مهدی ارجمندی» انجام گرفته است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

سخنرانی تمام می شود. محمدحسیین همراه جمعیتی که با هیجان پا بر زمین می کوبند، شعار می دهد. رودخانه خروشان مردم را از محل اقامت امام خمینی به بیرون هدایت می کنند.

محمدحسین از همراهانش جدا افتاده است. ساعتی بعد کنار ماشین همدیگر را پیدا می کنند. ده ها سوال در سر محمدحسین می چرخد و او تند تند از آقای طاهربقال درباره اسرائیل و مردم فلسطین می پرسد.

آرمان و رکنی چند بسته سوهان را باز می کند و بقیه را داخل ساک جا می دهد. محمدحسین پشت فرمان می نشیند اما گوشش متوجه حرف های آقای طاهربقال است. محمدحسین از تاریخچه و چگونگی تشکیل کشور اسرائیل می پرسد و این کنجکاوی ها در نهایت به شهادت وی در راه قدس می انجامد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار