رئیس کنگره شهدای داروساز:

کنگره بزرگداشت شهدای سلامت و داروسازی برگزار می‌شود

فتحیان گفت: پنجمین کنگره گرامیداشت شهدای سلامت و داروسازی به همت شرکت گروه دارویی برکت در اسفند ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷ - 23January 2023

کنگره بزرگداشت شهدای سلامت و داروسازی برگزار می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «نصرالله فتحیان» رئیس کنگره شهدای داروساز اظهار داشت: پنجمین کنگره گرامی‌داشت شهدای سلامت و داروسازی به همت شرکت گروه دارویی برکت در اسفندماه برگزار می‌شود.

فتحیان ضمن تاکید بر گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و سلامت اذعان کرد: با توجه به رشادت و از خودگذشتگی‌هایی که شهدای ما داشتند، تبیین و بزرگداشت اقدامات آن‌ها می‌توان به اثر گذاری بسیاری در شناخت و سبک زندگی آحاد جامعه داشته باشد. از این رو کنگره شهدای سلامت درصدد است بتواند به بهترین نحو در این عرصه ایفای نقش نماید.

رئیس کنگره شهدای داروساز با اشاره به جشنواره‌های متعدد کنگره شهدای داروسازی و سلامت اظهار داشت: چهار جشنواره ورزشی، رسانه ای، عکس و پوستر با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای داروسازی و سلامت برگزار می‌شود. لازم به ذکر است جشنواره ورزشی بین شرکت‌های داروسازی برگزار شده و در سایر جشنواره‌ها علاقه‌مندان به حوزه و افراد دارای آثار می‌توانند تا ۱۵ بهمن ماه با مراجعه به وبسایت جشنواره شهدای داروساز به آدرس shohadayedarusazi.com و مطالعه شرایط اختصاصی شرکت در جشنواره در صفحه ثبت نام آثار خود را برای داوری ارسال کنند. این جشنواره‌ها در دو موضوع «ایثار مدافعین سلامت در دوران کرونا» و «مدافعین سلامت و داروسازی در دفاع مقدس» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هر نفر می‌تواند برای هر رشته و موضوع یک اثر ارسال کند با این تفاوت که اثر به صورت اختصاصی متعلق به فرد باشد.

فتحیان با اشاره به جشنواره رسانه‌ای شهدای داروساز اظهار داشت: این جشنواره بین فعالان رسانه‌ای برگزار شده وعلاقه‌مندان برای ارسال آثار خود باید این نکته را توجه داشته باشند که اثر ارسالی آن‌ها باید به نام نویسنده در یکی از رسانه‌های دارای مجوز کشور منتشر شده و یا در غیر اینصورت با تایید مدیرعامل رسانه و ممهور به مهر آن رسانه به دبیرخانه ارسال شود. همچنین آثاری مورد داوری قرار خواهد گرفت که ازبهمن ۱۳۹۸ (آغاز اپیدمی کرونا در ایران) تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ منتشر شده باشند.

وی درباره جشنواره‌های پوستر و عکاسی نیز بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره‌ها نیز می‌توانند آثار خود را در وبسایت بارگذاری کنند.

فتحیان درپایان تاکید کرد: پس از داوری، آثار برگزیده انتخاب شده و در کنگره شهدای داروسازی که ۱ اسفندماه برگزار خواهد شد از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار