ویژه‌برنامه «آبروی محله» در «سرفاریاب» برگزار شد

یادواره شهید «عوض حکیم‌نژاد» از شهدای دوران دفاع مقدس در قالب ویژه‌برنامه «آبروی محله» در مسجدالرضای شهر «سرفاریاب» برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ - 23January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، یادواره شهید «عوض حکیم‌نژاد» از شهدای دوران دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب ویژه‌برنامه «آبروی محله» امروز در مسجدالرضای شهر «سرفاریاب» برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سیدرسول کشاورز» مسئول ستاد نماز جمعه سرفاریاب در این ویژه‌برنامه اظهار داشت: شهید حکیم‌نژاد در دوران کودکی و تحصیل نسبت به هم‌سالان خود از نظر رفتار و اخلاق سرآمد و الگو بود و در اوج سلامت، شادابی و جوانی، راه جهاد و دفاع از دین و امنیت کشور را در پیش گرفت و با تقدیم جان عزیز خود، امنیت، رفاه و آسایش امروز را ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این یادواره‌ها فرصت مناسبی برای شناخت خصوصیات و ویژگی‌های شهدا و حرکت بهتر در مسیر اهداف و آرمان‌های آنها است،  افزود: امروزه دشمن سعی دارد تا با جنگ نرم به اسلام ضربه وارد کند و مردم باید در همه عرصه‌ها هوشیار باشند و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس با مهارت و توانایی که دارند با ابزار یزیدیان زمانه مقابله کنند.

مسئول ستاد نماز جمعه سرفاریاب با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا نقش مؤثری در روشنگری، بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آن‌ها فراهم می‌کند، تصریح کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا انتقال رمز و راز پیروزی به نسل جوان است، رزمندگانی که مقابل دنیا ایستادند و به پیروزی رسیدند.

«عوض حکیم‌نژاد» در بهمن‌ ۱۳۶۵ در سن ۱۷ سالگی در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار