فرمانده سپاه خاش:

خدمات سپاه منشأ توسعه در خاش بوده است

سرهنگ پاسدار «ثمره حسینی» گفت: خدمات سپاه در حوزه‌های مختلف در شهرستان خاش منشأ توسعه، رشد و آبادانی و خیر و برکت بوده است.
کد خبر: ۵۶۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۲ - 24January 2023

خدمات سپاه منشأ توسعه در خاش بوده استسرهنگ پاسدار «علی ثمره حسینی» فرمانده سپاه خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: سپاه در کنار انجام کارهای امنیتی و نظامی در حوزه‌های محرومیت‌زدایی،  فرهنگی و عمرانی خوش درخشیده است.

وی گفت: اجرای پروژه شاخص عمرانی و خدماتی راه آهن خاش به زاهدان و در دستور کار قرار داشتن پروژه راه آهن چابهار به، نیکشهر، ایرانشهر، خاش و زاهدان از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا نمونه‌ای بزرگ از خدمات سپاه به مردم خاش و شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان است.

فرمانده سپاه خاش ادامه داد: اجرای پروژه آبرسانی به افزون بر ۱۷۰۰ روستا که حدود ۱۲۰ روستا متعلق به خاش بوده و اجرای ده‌ها پروژه آموزشی و مسکن محرومین و توزیع گسترده سبدهای فرهنگی، آموزشی و معیشتی به مردم نیازمند از عملکردهای شاخص سپاه در این منطقه است.

سرهنگ ثمره عنوان کرد: نیروهای جهادی و شجاع بسیج و سپاه در دوران سخت کرونایی در خط مقدم خدمت رسانی به مردم بودند و در حوزه های مختلف ایثارگرانه خدمت کردند.

وی گفت: سپاه و بسیج به دنبال اجرای منویات رهبری نظام بوده‌اند و همچنان با قوت از ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی صیانت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها