امام جمعه لاله‌جین مطرح کرد؛

نقش موثر روحانیون در حفظ و تداوم نظام اسلامی

حجت الاسلام «محققی» گفت: طلاب و روحانیون از پیشتازان مبارزه با رژیم شاهنشاهی، پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حفظ و تداوم نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۶۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ - 23January 2023

جلسه هماهنگی کنگره بزرگداشت روحانیون لاله‌جین برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه هماهنگی برگزاری کنگره بزرگداشت روحانيون منطقه لالجین با حضور جمعی از مسئولین در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین محققی» امام جمعه لالجین در این جلسه، اظهار داشت: طلاب و روحانیون از پیشتازان مبارزه با رژیم شاهنشاهی، پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حفظ و تداوم نظام اسلامی هستند.

وی افزود: همه این عوامل با حرکت عموم مردم و به پیروی از روحانیت و در رأس آن امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تحقق پیدا کرده است.

محققی با اشاره به پیشینه فرهنگی، انقلابي ومذهبی منطقه لالجین، تصریح کرد: درکنار تکریم و بزرگداشت نام و یاد علمای منطقه، باید برنامه‌ریزی و کار رسانه‌ای ویژه در جهت تقویت ایمان و اعتقاد جامعه بویژه نسل جوان صورت گیرد‌.

در ادامه حجت‌الاسلام «کشوری» از روحانيون فعال لالجین نیز با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت روحانیون و طلاب منطقه، بیان داشت: کنگره بزرگداشت روحانیون این دیار، با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، دانش آموزی، چاپ کتاب، دیدار با خانواده های روحانیون و با محوریت مردم و جوانان منطقه در پاییز سال آینده در شهر لالجین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار