معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان:

مهمترین وظیفه رسانه معرفی پیشرفت‌های انقلاب بزرگ اسلامی است

«بابایی» گفت: مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه رسانه‌ها نشان دادن اقدامات، موفقیت‌ها و پیشرفت‌های روز افزون انقلاب بزرگ اسلامی است.
کد خبر: ۵۶۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ - 23January 2023

مهمترین وظیفه رسانه معرفی یشرفت‌های انقلاب بزرگ اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، سرهنگ «عباس بابایی» امروز در آستانه دهه فجر در جلسه قرارگاه فرهنگی و رسانه‌ای، اظهار کرد: در اتفاقات اخیر شاهد آن بودیم دشمن با تمام توان و ظرفیت خود برای برهم زدن آرامش ملت ایران وارد میدان شد و این مردم هوشیار و با بصیرت از فتنه‌های دشمن آگاه و صف خود را از دشمن جدا کردند.

وی اضافه کرد: جنگ، جنگ رسانه‌ای است و مدیریت رسانه بسیار مهم است و امروز امید آفرینی در جامعه حائز اهمیت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان گفت: باید طرفداران و حامیان انقلاب اسلامی که بی نظیر و کثیر هستند را پای کار بیاوریم.

بابایی تاکید کرد: دهه فجر امسال با سه رویکرد امیدآفرینی، جهاد خدمت‌رسانی و جهاد تبیین برگزار می شود و دهه فجر بهترین فرصت و بستر برای جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این موضوع تاکید دارند و می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

وی افزود: خوشبختانه این دولت انقلابی با تمام توان در حال تلاش برای حل این مشکلات است و نمیتوان عملکرد مثبت دولت را نادیده گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان، تصریح کرد: در حوادث اخیر درصد قابل توجهی از فضای مجازی در دست دشمن بود و در چنین شرایطی دشمن با شکست مواجه شد و مردم غیور ایران از انقلاب خود دفاع کردند.

بابایی گفت: امسال دهه فجر متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است و ویژگی خاصی دارد و دشمن اخیراً درصدد ایجاد موج و تکانه‌هایی علیه انقلاب بود که خوشبختانه نتوانست به اهداف شوم خود برسد.

وی یاد آورشد: راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ماه مهر تایید برای حمایت از انقلاب، ولایت و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان، یاد آورشد: امروز مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه رسانه‌ها نشان دادن اقدامات، موفقیت‌ها و پیشرفت‌های روز افزون انقلاب بزرگ اسلامی است و امروز در حال جنگ به روش نرم هستیم و دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی به میدان آمده است.

بابایی افزود: رسانه‌ها در خط مقدم قرار دارند و باید با تمام ظرفیت برای اطلاع رسانی و گفتن وقایع و حقایق اهتمام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها