مهلت ارسال آثار به جشنواره چندرسانه‌ای «رسم سرخ» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دومین دوره جشنواره چندرسانه‌ای «رسم سرخ» که به کوشش اداره‌کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران درحال برگزاری است، تمدید شد.
کد خبر: ۵۶۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ - 24January 2023

مهلت ارسال آثار به جشنواره چندرسانه‌ای «رسم سرخ» تمدید شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دومین دوره جشنواره چندرسانه‌ای رسم سرخ با شعار نهضت هنری جهاد تبیین با همکاری ۳۳ نهاد و سازمان از ۲۲ تیر امسال در حال برگزاری است.

شرکت‌کنندگان در این دوره از جشنواره می‌توانند آثار خود را در بخش‌های اینفوگرافیک، موشن گرافیک، ویدئو ژورنال، بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزار‌های موبایلی با موضوعات جهاد تبیین در حوزه ایثار و شهادت، بیانیه گام دوم انقلاب، قهرمان پروری، ایثار اجتماعی، دیپلماسی ایثار، خودباوری و همگرایی ملی و قدرت نرم تهیه و به دبیرخانه ارسال کنند.

فعالان و هنرمندان آثارِ چندرسانه‌ای که علاقه‌مند به شرکت در جشنواره رسم سرخ هستند، تا یک هفته آینده فرصت دارند برای نام‌نویسی و ارسال آثار خود به سایت نوید شاهد مراجعه کنند.

دومین جشنواره رسم سرخ در هر بخش سه برگزیده خواهد داشت و به نفرات اول تا سوم، در بخش‌های موشن گرافیک، بازی‌های رایانه‌ای و نرم افزار‌های موبایلی، افزون‌بر لوح و تندیس جشنواره، به ترتیب ۱۵۰ میلیون، ۱۰۰ میلیون و ۷۰ میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود.

همچنین به نفرات اول تا سوم بخش‌های اینفوگرافیک و ویدئو ژورنال افزون‌بر لوح و تندیس جشنواره، به ترتیب ۷۰ میلیون، ۵۰ میلیون و ۳۰ میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها