برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت دهه فجر در زنجان تشریح شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ‌زنجان برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت دهه فجر این استان در چهل و چهارمین سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۶۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ - 24January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «امیرعلی نیک‌بخش» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز در جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر که با حضور نماینده دستگاه‌های عضو در این کمیته برگزار شد، با اشاره به اینکه استان زنجان ۲۹ شهید و ۸۵ ایثارگر در دوران انقلاب تقدیم نظام اسلامی کرده، اظهار داشت: مردمی بودن و حضور خانواده‌ها در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر از مهمترین تاکیدات در این ایام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در این ۴۴ سال فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، گفت: مردم ایران همواره برای اقتدار انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف از جان مایه گذاشتند و این انقلاب با حمایت مردم و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب همواره در پی براندازی جمهوری اسلامی بودند و در این مسیر افراد و شخصیت‌های مهمی را شهید کردند، ادامه داد: دشمنان انقلاب فکر می‌کردند با شهادت این عزیزان می‌توانند این حرکات انقلاب اسلامی را تضعیف کنند.

نیک‌بخش داشتن استقلال و آزادی را مسیری سخت عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم با عزت، استقلال و آزادی زندگی کنیم باید این مسیر را ادامه دهیم و در مقابل حرکات خصمانه دشمنان ایستادکی کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش‌بینی ۴۴ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: این برنامه‌ها با دیدار مسئولان دستگاه‌ها با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گلباران مزار شهدا و بیعت با شهدای انقلاب آغاز و با اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا ادامه دارد.

وی همچنین از ساماندهی۱۶۰ مزار روستایی زنجان همزمان با دهه فجر خبر داد و معرفی اقدامات هر دستگاه به مردم، ارائه خدمات ویژه در ایام دهه فجر برجسته کردن نقش زنان و افراد تاثیر گذار در شکل گیری انقلاب و قصه‌گویی انقلاب را از جمله برنامه‌های این ایام برشمرد.

در این جلسه نماینده دستگاه‌های حاضر برنامه‌های خود را در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار