رئیس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر گلستان خبر داد؛

برگزاری هزار برنامه ویژه بانوان در گلستان

رجبی گفت: به مناسب دهه فجر هزار برنامه از جمله، ۱۴۸ نشست و ۱۳۱ کارگاه آموزشی، برگزاری همایش تجلیل از ۱۰ بانوی برتر گلستان و برنامه‌های متنوع ویژه بانوان به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ - 24January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «آزاده رجبی» رئیس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار داشت: به مناسب دهه فجر بیش از هزار برنامه از جمله، ۱۴۸ نشست و ۱۳۱ کارگاه آموزشی، برگزاری همایش تجلیل از ۱۰ بانوی برتر گلستان و برنامه‌های متنوع ویژه بانوان به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان برگزار می‌شود.

رئیس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر گلستان ادامه داد: «بانوی میدان» به مناسبت دهه فجر در گلستان برگزار می‌شود و در این برنامه به شخصیت حضرت زینب (س) می‌پردازیم.

رجبی عنوان کرد: پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت ایام دهه فجر به همراه جشن خیابانی ویژه بانوان در نظر گرفته شده که این مراسم در مرکز استان گلستان و 14 بهمن برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه یک هزار برنامه ویژه بانوان در سطح استان گلستان در ایام دهه فجر برگزار می‌شود، تأکید کرد: سه بانوی گلستان به کنگره بانوان تأثیرگذار کشور راه پیدا کردند و مفتخر بودیم که «لیلا چوبداری» در کنگره زنان تأثیرگذار کشور به عنوان برگزیده معرفی شده است.

این مسئول تأکید کرد: 7 درصد انتصابات استان گلستان مربوط به بانوان است و باید در این حوزه توجه بیشتری  شود و شایسته گزینی باید در انتصابات مورد توجه قرار گیرد.

به مناسبت دهه فجر ۱۰۰۰ برنامه ویژه بانوان در گلستان برگزار می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها