معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد؛

برگزاری ۵۲ جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی با محوریت محلات

توکلی زاده با بیان اینکه ۵۲ جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی با محوریت محلات برگزار خواهد شد، گفت: ۱۱۰ نقطه در پایتخت برای برگزاری مراسم مناسبت‌های بزرگ تعیین شده است.
کد خبر: ۵۶۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 24January 2023

برگزاری ۵۲ جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی با محوریت محلاتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، «محمدامین‌ توکلی زاده» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اظهار داشت: تهران و دیگر کلانشهر‌های بزرگ کشور برای برگزاری مراسم‌های چهل وچهارمین ســالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده می‌شوند.

توکلی زاده گفت: جشن‌های دهه فجر امسال، با عنوان «جشن خانواده بزرگ ایران» برگزار خواهد شد. همچنین ۱۱۰ نقطه در پایتخت برای برگزاری مراسم مناسبت‌های بزرگ تعیین شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری ادامه داد: موضوع مشترک در همه شهر‌ها ایجاد فضای شادی و نشاط است.

وی با بیان اینکه طبق تفاهم‌های صورت گرفته، اگر در کلانشهر‌ها برنامه‌ای را مشخص کردیم، سایرنهاد‌های مرتبط همراهی مورد نیاز را خواهند داشت، افزود: در برنامه‌های راهپیمایی اربعین، سلام فرمانده و اخیرا در مراسم سالگرد شهیدحاج قاسم سلیمانی در کرمان، دیدیم که همت و جدیت شهروندان کلانشهر‌ها توانست نتایج خوبی را رقم بزند.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو گفت: از امروز تا پایان عید فطر، باید فضای خوب توام با شادی و نشاط را برای شهروندان ایجاد کنیم. حتما هر کلانشهر برنامه‌های اختصاصی بنا به موقیعت خود دارد، ولی رخداد‌های مشترکی معین می‌شود.

توکلی زاده که ریاست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهر‌ها را نیز بر عهده دارد اضافه کرد: مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسـلامی «جشن خانواده بزرگ ایران» نامگذاری شده که هر یک از واژه‌های آن بار معنای خودش را دارد.

معاون شهردار در بخشی دیگری از صحبت‌های خود گفت: همچنین سلسله جشنواره مردمی با نام «آرمان» نیزبرگزار می‌شود که نام این جشنواره از شهید آرمان علیوردی که در اتفاقات اخیر مظلومانه به شهادت رسیده بهره برده است، ضمن اینکه نشانی از آرمان‌هایی است که می‌تواند مثالی از شهر آرمانی باشــد که صاحب همه فضیلت‌ها است یا باید در آن ایجاد شود.

پایان پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار